Mutant - Undergångens arvtagare

Startat av Apanpapan, maj 27, 2007, 14.48

Föregående ämne - Nästa ämne

Apanpapan

Våldsfixerade muppar. Ni skulle bli hjältar då ni skulle hittat nya grödor att föda de svältande mutantungarna.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Getsen

jaa, så vi kan föda upp dem och slåss mot dem? det var så du menade va? vavava? That way we´ll never run out of enemies. Du är så smart Pasi, tack ;D

PS! Det vore jäklans bra om alla i gruppen som inte är medlemmar i armagedon blir det vid nästa speltillfälle. Thank you.
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Spiff Rymdspionen

Har vi några datum bokade? Robotman är konfunderad.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Apanpapan

7/3 och 21/3

Några har föreslagit 23/7 också...

De som inte är medlemmar i Armagedon får inga xp. Det är så efter Armagedon...

Dina

So long, suckers!

Apanpapan

Det går bra. Jag har påsklov.

Om ALLA kan.

GrandPA

Alla? Det är ju bara Styrbjörn och Roland som räknas. :D
All for one and more for me

Apanpapan

Klövers femma. En ny och modern pistol från Klövers Kadunders. Herr Klöver är överhopad med beställningar av denna femskjutare. Detta handgjorda skjutjärn är en riktig statuspryl hos Pyrigräddan.

http://www.keiththompsonart.com/pages/pistol.html

knallpucko

OK, jag vill ha två klövers femmor - tror ni man kan få det för en maserpistol? :)

Pasi, skulle man kanske kunna få bjuda ut den store spelledaren på en ohemul mängd öl i stugan någon kväll? Och kanske diskutera den unge Måns uppväxt i Gryningsandans Eldorado?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

Apanpapan

Givetvis kan du bjuda spelledaren på ohemula mängder öl! Måns framtid är ljus och lyckad...

knallpucko

Se där, lite mutor funkar alltid! Jag är ledig i helgen - frugan är utflugen tills på söndag - men annars kan jag alltid erbjuda min enkla bostad (och alkohol) någon vardagkväll nästa vecka. "Morgondagen kan bära sin egen plåga" brukade vi alltid skåla när vi firade midsommarafton på Vikingabyn och skulle jobba kl 9-18 på Midsommardagen, varför vi struntade i att gå hem utan sov ruset av oss på jobbet. det är inget fel på en bakfull lärare - det är bara torra rektorer som är avundsjuka för att de inte kan få ha lika roligt som vi kvällen före dagen efter!
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

knallpucko

...och japp, jag kan den 23:e, min hustrus kalender helt obesedd. Tofflar - tag er i akt!

*springande fötter, rop på nåd och köttiga, slafsande ljud, följda av tystnad*

Apanpapan

Dina

Haha! Är det en sån pistol jag har för övrigt? Och vad är detta då? Vårt bästa Knullpucko bjuder spelledaren allena till ölhävning? Morrandet sprider sig i gruppen...
So long, suckers!

Apanpapan

Yep. Sådan pistol. Spelledaren är värd varenda öl alltid.