Gryning på Ereb II

Startat av Spiff Rymdspionen, juni 10, 2007, 14.52

Föregående ämne - Nästa ämne

Dina

Funkar för mig, liksom det nya modemet!
So long, suckers!

Robin

NEJ.

Det är Western-spelning mit Fridrich då. Jag & Mattias kan mao inte.
Jag vann combat med 13.

Den Gamle

Jag kan på fredag. Från 19 och framåt.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Spiff Rymdspionen

Kan Robin eller Eric tänka sig att lägga sin karaktär i någon av de andras händer, då jag misstänker att Erik inte kan den 20:de och Robin som sagt, den 18:de. Om jag inte hör personligen från Hake så kommer jag inte att räkna med hurvida han kan vara med eller ej.

Om inte så finns det ett annat datum som funkar i januari för min del, och det är den 26/1.

Då jag inte vill att det skall passera för lång tid från föregående spelning till den kommande, främst för att känslan och framför allt det som sagts skall finnas färskt i minnet, så kommer jag att pusha på spelning på någon av de tre ovan nämnda datum.

Lyckas alla komma överens och meddela mig på forumet senast på torsdag att den 26/1 funkar så kör vi då. Annars spikar jag fredag eller söndag..
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

Den Gamle

Jag kan överlåta förvaltarskapet av Cahit till någon annan, det är lugnt.

/Erik

PS. Jag kan inte den 20:e och dessvärre inte heller den 26:e.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

Dina

18/1 Dina, Erik
20/1 Dina
26/1 Dina
So long, suckers!

Robin

18/1 Dina, Erik
20/1 Dina, Robin
26/1 Dina, Robin
Jag vann combat med 13.

Getsen

Finns viss risk att det dyker upp akuta saker som gör att jag inte kan spela nu i helgen. Hör av mig om det blir så.

18/1 Dina, Erik, Ros
20/1 Dina, Robin, Ros
26/1 Dina, Robin, Ros
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

Kari

18/1 Dina, Erik, Ros, Kari
20/1 Dina, Robin, Ros
26/1 Dina, Robin, Ros
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

Spiff Rymdspionen

Okej, okej, vi kör den 20/1, 14:00. Spikat i samma material som Kapten Amerikas sköld.

Dock utan Kari och Eric. Främst för att ni har missat färre spelningar en de andra som skulle ha fallit bort under andra datum. Är det något speciellt ni vill utföra i eran frånvaro så kan ni höra av er eller posta här.
"Det finns tillfällen när inte ens mina turrymdskeppskalsonger hjälper."

hake

R.I.P

jaha, så är vi nu borta allihopa och kampanjen slut!  :(  
Så här i efterhand så borde vi kanske inte ha spelat den här spelningen utan Erik och Kari, men gjort är gjort.  Vill bara tacka alla spelare samt Carlos för en härlig kampanj! Den roligaste för mig hittils.  :D

Må våra hjältemod leva vidare!

GrandPA

Tråkigt att ni misslyckades med att "lösa" kampanjen men vad gör det så länge man har haft kul. Det hade iaf jag, hoppas ni andra hade det med. Hoppas att även du (Carlos) har haft det kul trots dina misslyckade spelare. Inte ens med extraliv kunde kampanjen lösas. :wink:

Ser fram mot nästa kampanj. Ska kanske låta bli att spela ett mongo då och i stället försöka bidra med lite tankeverksamhet istället ( i den mån det nu är möjligt). :D
All for one and more for me

Ewers

Förstår av inläggen att kampanjen tagit slut och att ondingarna lyckades vinna. Så kan det ju bli ibland...  :cry:

Tackar Carlos för en rolig kampanj och två intressanta karaktärer. Inte ens med extraliv fick jag vara med på slutet, men så brukar jag ju inte få det någonsin.  :wink:

Ser fram emot att få spela mer med Carlos i framtiden, vilken kampanjmiljö det än månne bli.

Kram /F  8)

Apanpapan

Med Rhian skulle saken varit biff.

"Samlas kring mig!" Chopp...

Tack för en rolig kampanj Carlos:)
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

Getsen

Jo, det var kul. Även när vi dog. Även andra gången. Hoppas det blir en fortsättning. :)
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."