WHFB - Liga

Startat av Robin, november 06, 2007, 14.43

Föregående ämne - Nästa ämne

Henk

liten korrigering :)

1. Ola Ståhl - Daemonic Legion SoC (nya listan från maj och framåt)

2. Sofia Bergenholtz - Bretonnia

3. Henrik "Henk" Svensson - VC, empire & OG. Jag spelar efter erat önskemål, får abstinens om man inte får välja "FLEE!" som chargereaction
4. Klas Robertsson, tombkings lr/och ogrekingdom är lite osäker på vilket lag men jag tar la o tar vad jag känner för sen

5. John Hultgren - Dwarfs / Hordes of Chaos, bestämmer mig när jag kommer hem.

6. Patrik Lennartsson - nåt Chaos

7. Andreas Jensen - Skavens

8. Robin in da Hood Fredman - High Elves

9. David "Dyne - aka Dynejävel" Dynefors- lizardmen o woodalger

10. Fredrik Ewers - Brets (du får heta Emil på listan tills vidare)

11. Andreas "AG" Graae - Dvärgar

12. Martin "Nemo" Jönsson - WE
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Jag tror jag ger upp innan min turn2 Dynejävel hörru!

emil

Citat från: "Ola"10. Fredrik Ewers - Brets  (du får heta Emil på listan tills vidare)
Jag protesterar, tippex é bra skit.

Ola

Robin - vi vill inte vet mer om dina egna nicknames på dig själv.
Henk - byt efter eget val.
Anders Ewers Emil Fredrik Karlsson? Ni två fixa.
:)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Patrik

Har inte haft en suck till chans att vara nere på föreningen på sistone så har inte hört skvallret på plats. Hur ser det ut med att komma igång?

Kommer personligen vara i Tyskland nästa helg men efter det är jag game :)
Blood for the blood god.

jättem jorme

go jävla dan på klubben idag! :D  en wfb dag med 2 matcher är helt perfekt o komma upp på o liga matcher på.  hoppas vi kan göra det nästa vecka också   :P    (att det gick bra med spelandet skadar ju inte heller :glasses7:

/kr

Henk

Tjo!
Bra batadag idag! Var så kul så det blir favorit i repris på lördag 26/4. AG, Klas, John, Dyne och jag kommer vara på plats, men det behövs en spelare till, allra helst 3 till för nå 8 spelare. Tanken är att vi kör igång klockan 10 och tar 2 duster var. någon som e intresserad? :)

/henk

Andreas Graae

Får bara ta o hålla med, vilken lördag!!! Mycket trevligt. Så för f*n kom igen nu folk så gör vi det lika trevligt nästa lördag!

Patrik

Gha vore skitkul men sitter som sagt nere i tyskland då.

Finns det chans för helgen därefter? :)
Blood for the blood god.

fia

helgerna nu är ganska fulla.. annars had ejag helt klart dykt upp.. men kan ni inte ta en söndag nån gång.. för då kan jag ialla fall komma och spela en match..

men jag ska spela mot ola i morgon.. huva.. det kommer att bli tufft känner jag..
ny i stan

Henk

Tjo! Verkar knepigt att få ihop 1 spelare till på lördag. Som grädde på moset säger Dyne att han måste panikmåla inför Lincon och att han kanske inte kan va med på lördag.

Ska höra mig för om jag kan hitta någon motståndare på lördagen, nån jag gärna inte har mött ännu i ligan.  

To be continued.

/henk

dilba

Jag kommer för så jävla tråkigt att måla.

Kan nog tvinga Robin med han gör ju inget vettigt ändå.

jättem jorme

CitatTjo! Verkar knepigt att få ihop 1 spelare till på lördag. Som grädde på moset säger Dyne att han måste panikmåla inför Lincon och att han kanske inte kan va med på lördag.

Ska höra mig för om jag kan hitta någon motståndare på lördagen, nån jag gärna inte har mött ännu i ligan.

men vi är la ändå 4 spelare tills lördag i vilket fall som helst lr? asså jag menar om du kan hitta nån mer spelare så  är det ju bäst. men jag menar  att om vi bara blir 4 kan vi ju köra ändå, alla matcher behöver ju inte vara i ligan liksom, och att byta ras för variationens skull funkar ju.. för vissa. (kanske inte för andreas "kört endast med dvärgar i 4 år" graae  :roll: )
för jag kan ta o spela ogräs på lördag osså om det skiter sig med ny spelare som jag hoppas det inte blir,

/klas

Henk

Jag möter er igen Ag o klas om vi inte hittar någon mer spelare som vill beta av 1 eller 2 duster i ligan. Blir det bra för er?

/henk

jättem jorme

fint för mig

Andreas Graae

Jo då jag måte ju ha revanch :D jag tar med mig 2250 poäng denna gången då.