WHFB - Liga

Startat av Robin, november 06, 2007, 14.43

Föregående ämne - Nästa ämne

fia

yes.. det kan jag.. säg en tid.. men inte för tidigt..
ny i stan

dilba

Blir 11.00 okej ?

fia

yes.. det blir toppen
ny i stan

Ewers

Hej!
Jag är ju lite sen med att komma igång men viger gärna hela söndagen åt att lira WFB. Är det någon som vill lira mot mig söndagen 18/5?

Jag kan inte reglerna speciellt bra så förbered dig på att vara regeltolkare om du/ni ställer upp.

MVH /F

fia

om du inte får någon annan som kan spela så kan jag juh spela en omgång till efter den första jag ska spela..
ny i stan

jättem jorme

Ewers jag kan ta o spela mot dig den dagen om det blir bra vid 11. samtidigt som fia o dyne spelar, så kan du spela mot fia sen om du orkar lr så lirar jag.. ja ´vill allså ha det tidigt med wfb´n som du ser, ja ska få in en blood bowl match den dagen också.

/klas

Patrik

Hmm skulle inte sitta helt fel att prova den nya demonlistan.

Jag hade tänkt mig ren Tzeentch med säg 20 power dice, nån som känner sig manad  :lol:

Skämt åsido, nån som vill ta sig en liten dust?
Blood for the blood god.

jättem jorme

CitatSkämt åsido, nån som vill ta sig en liten dust?

jag behöver match till söndagen med tomb kings :twisted:  kan du vid 11-12 tiden. /klas

P.s det är ju inte en perfekt match-up för mig så jag tar tillbaka min evil-smiley där inann

Patrik

11-tiden funkar bra (lär komma runt 11:15 tippar jag)
Blood for the blood god.

Ewers

Nu blev jag konfunderad, ville jättenjorm lira på söndag kl 11 eller inte? Jag lira hur som helst gärna med dig Fia efter din första dust.

/F 8)

fia

ska höra med min better half, om han tycker jag är världnes tråkigaste om jag gör det ewers.. så jag medelar efter att jag pratat med honom under dagen..
ny i stan

Robin

Citat från: "Patrik"Hmm skulle inte sitta helt fel att prova den nya demonlistan.

Jag hade tänkt mig ren Tzeentch med säg 20 power dice, nån som känner sig manad  :lol:

Skämt åsido, nån som vill ta sig en liten dust?

Ja, lätt... Jag proxar 60 Dragon princes. Ok va?  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Jag vann combat med 13.

Patrik

Förstår dig Ewers, nu blev det aningen rörigt.

Klas (Jättemjorme) mot Ewers kl 11?
(ser ut som om ni redan bestämt träff med varandra när jag scrollar upp)

Fia mot Dilba kl 11

Ville Robin leka med mig då också? (men vi skippar de där 20 PD:arna och dragon princes eller, blir nog inte så kul match då :lol:  )
Blood for the blood god.

jättem jorme

CitatNu blev jag konfunderad, ville jättenjorm lira på söndag kl 11 eller inte? Jag lira hur som helst gärna med dig Fia efter din första dust.

asså jag fråga ju dig ewers om du kunde spela vid 11 på söndag, men du svara inte på nåra dagar så jag antog att du itne kunde/ville så jag svara på patriks förfrågan o bestämmde 11. o vi lirar la på söndag patrik?

Patrik

Jag tror vi kan skippa diskussionen helt - något har dykt upp under dagen och jag tror inte att jag kan spela över huvud taget under helgen.
Blood for the blood god.