WHFB - Liga

Startat av Robin, november 06, 2007, 14.43

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Citat från: "Patrik"Robin när vill/kan du?

Lördag funkar fint för mig men vill gärna äta vid 1-2tiden (på dagen that is). Bortsett det så är det bara att säga en tid (helst efter 08.00 och före 23.00 dock)

Uh, hmm, tänkte mig nog typ strax innan 12. 11 Kanske?

Ring/SMSa mig på 070 - 600 11 51 så bestämmer vi det.

Fia, kan du spela på söndag så att vi är klara innan 15?
Jag vann combat med 13.

fia

ja.. jag ska inte göra något på hela dagen.. så säg när jag ska vara där så är jag de...
ny i stan

jättem jorme

fia jag kan spela  mot dig på söndag om du vill vi har ju inte spelat i ligan än, men jag vet inte när jag kan jag återkommer med tid isf  /KLAS

fia

okay.. om jag ska spela mot robbin får vi ta det efter
ny i stan

jättem jorme

Citatokay.. om jag ska spela mot robbin får vi ta det efter

fia kan du spela typ vi 13.30 har en buss som kommer till stan 13 .14. men om du ska spela mot robin kan det dra över tiden lite det är la okej jag kan nog spela ändå,, men jag måste hålla mitt ungefärliga bussschema  :lol:  (det är begränsat på söndagar så det dampar sig rejält om man skulle missa en buss)

klas

fia

såg ditt svar först idag.. om du ser detta innan du måste åka så kan du juh höra av dig på min mobil 0709689779 så kommer jag ner.. tar mig väll ungefär en timme..
ny i stan

fia

jag har fortfarande inte fått spelat alla mina matcher.. någon av dom som jag inte spelat mot som känner för att spela?
ny i stan

Ola

Samma här.
Har Henk och John kvar.
Men dom nissarna svarar inte så jag funderar på att slopa dom ur ligan....

För övrigt så kommer vi köra Geddon-mästerskapen ett par veckor före BSK.
Tills dess, eller senast då, ska alla liga-matcher vara avklarade. Annars får man den poäng som man då för tillfället har, oberoende antal spelade matcher.
Tanken är att ha mästerskapet den 11/10. Skriv upp det så länge.
Medlemskap i Armagedon bör vara ett krav. Kommentarer?
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

jättem jorme

CitatMedlemskap i Armagedon bör vara ett krav. Kommentarer?

ja om det är ett geddon mästerskap FÖR geddoniter.. men annars är det inte ju så svårt att bli medlem för en hundring ändå så om att man inte är medlem.

Ola

Ja det är Geddonmästerskap för geddoniter, så lämpligen ska man vara medlem 2008 för att få delta.
Personligen kan jag ingen annan lördag än den 11/10 (om vi ska ha cupen före BSK vill säga).
Vilka vill vara med och vilka utav er kan den 11:e?
mvh ola

fia

jag vill vara med och kan då
ny i stan

Patrik

Jag tror jag kan men måste kolla min almanacka innan jag lovar nåt
Blood for the blood god.

Patrik

Jopp ska kunna då.
Blood for the blood god.

Ola

Bra, då är vi 3. Vi kör den 11:e.
Vem mer vill vara med?
mvh ola

emil

Om ni ska ha en arrangera en warhammerturnering geddonmästerskap så kanske ni ska skapa en ny ämnestråd så att medlemmar förstår att det är en warhammerturnering, och inte en förlängning av den här ligan ni hållt på med. Men det är bara ett tips, så gör vad ni vill.