WHFB - Liga

Startat av Robin, november 06, 2007, 14.43

Föregående ämne - Nästa ämne

Ewers

Jag kommer kunna lira på fredags dag, före kl 17.00. Någon i ligan som jag inte mött som är intresserad?

Kram /F 8)

jättem jorme

patrik skrev

CitatNån som känner för att få spö nu till helgen eller under nästa vecka?

jag kan spela nu till helgen på lördag lr söndag, (på fredag efter 4), tror typ när som helst typ, jag har börjat spela mina gammla orcer igen som jag nog ska spela på helmicon. så jag ska försöka få in nåra mer duster nu i helgen om det är nån som är på/intreserad=påtreserad

fia

någon som har lust att spela mot mig på söndag?
ny i stan

Patrik

Fia jag möter dig gärna på söndag, men när vill du? 11-tiden (om vi kommer in får erkänna att jag inte har full koll på vilka som har nycklar) eller 3-tiden funkar bra för mig

Citatpatrik skrev

Quote:
Nån som känner för att få spö nu till helgen eller under nästa vecka?

jag kan spela nu till helgen på lördag lr söndag, (på fredag efter 4), tror typ när som helst typ, jag har börjat spela mina gammla orcer igen som jag nog ska spela på helmicon. så jag ska försöka få in nåra mer duster nu i helgen om det är nån som är på/intreserad=påtreserad

Kanske efter jag mött Fia, får se hur pass trött man är då.
Blood for the blood god.

fia

det spelar ingen roll för mig.. jag vet inte heller vilka som har nyckel in.. eller vilka som ska dit.. men det kan vi juh luska lite på.. ta den tid som passar dig bäst.. om du ska spela en match till så..
ny i stan

Ola

Lite resultat, så långt det var noterat i söndags kväll.

Namn Matcher Poäng Snitt
Ola 8 15 1,9
Fia 4 1 0,3
Henk 7 6 0,9
Klas 8 17 2,1
John 3 4 1,3
Patrik 3 4 1,3
Andreas 1 0 0,0
Robin 2 4 2,0
Dyne 7 13 1,9
Ewers 4 6 1,5
AG 4 1 0,3
Nemo 5 6 1,2

Det har troligen smugit in sig mer än ett fel i listan. Vill alla vara så vänliga och kontrollera sin egen rad nästa gång ni är nere?
Dessutom vill jag, igen, uppmana alla som inte hunnit med så många slag att ta tag i detta. Robin, du kan ju gå först med facklan i hand. :)
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

Patrik

3-tiden blir bara bra - även om jag troligen kommer först ca 15:15
Blood for the blood god.

dilba

Jag har 2 nya listor jag måste testa inför Lincon nån som vill spela
på lördag eller söndag.

Kan spela liga eller bra vanligt spelar ingen roll.

fia

det har blivet lite ändrade planer så jag blir inte av med barnet förrens på lördag och behöver en fridag innan jobbveckan början..
ny i stan

Ola

Har du barn?
mvh ola

fia

ett lånebarn som jag haft en vecka nu.. *ler*
ny i stan

Patrik

Lugnt, kan behöva lite tid för att ladda om tärningarna ändå.

Förresten någon som vill veta hur man dödar en Greater Daemon of Khorne?

Bränn bort alla utom 1 wounds första rundan med en bolt of change och sen bara sitt ner och vänta  :D
Blood for the blood god.

Ola

Jaja, vi kan väl säga så här. Demonerna vann.

Faen vad illa jag slog tärning! :x
AG, det jag hade tur mot dina dvärgar fick jag som en kall rostig kniv i ryggen mot Patriks demoner.  :cry:
Eller ska vi säga som en oemotståndlig zapp från klar himmel.  :?
(ja, Patrik kunde slå tärning, speciellt 6or)
mvh ola

Patrik

Äh chansen är rätt hyffsad att få en dubbelsexa på 5 tärningar så :) Sen att man lyckades få en 10a på styrka sitter ju inte helt fel...

Jorme, är du intresserad av ett slag vid 3-tiden på söndag?

Dilba, om Jorme inte vill, vad säger du om ett slag då?
Blood for the blood god.

ti

jag skulle gärna spela ett slag fantasy men det var ett par år sedan jag gjorde detta. har khemri hälften målat :(
"where do you need the elite?"