GothCon-08

Startat av emil, februari 27, 2008, 22.22

Föregående ämne - Nästa ämne

emil

Ok, vilka ska spela WHFB på GothCon, och vilka vill testspela sina arméer innan? Ska vi ta ngn helg och lira? (Jag kan knappt reglerna längre och behöver spela mig i form)

Ola

Jo. Kanske. Kanske det. Vet inte när jag kan bara. Jag hör av mig.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

emil

Robin? Henk? Larsson? Dyne? Ngn annan? Nu har jag ju bil igen så folk får plats om ni ska dit?

fia

jag ska dit och spela.. och spelar gärna för att testa min arme även om jag spelade ganska mycket för bara nån helg sen.. men alltid kul att spela..
ny i stan

Greger

Någon Gothcon-åkare som är intresserad av fri entré mot att ställa upp som spelledare i två rollspelspass på Gothcon?

Anmäl dig i så fall här:
http://www.armagedon.se/forum/viewtopic.php?t=1697&highlight=

(Dealen ej gjord ännu, men görs om vi blir minst 4 spelledare)

emil

Från ngt helt annat, till ngt helt annat. Varför är inte BSK med i samförstånd, då både SydCon och GothCon är med bl.a? http://www.warhammer-sm.se/

Greger

Citat från: "emil"Från ngt helt annat, till ngt helt annat. Varför är inte BSK med i samförstånd, då både SydCon och GothCon är med bl.a? http://www.warhammer-sm.se/

Vet inte, men troligtvis för att ingen har tagit tag i frågan och gjort något åt det?!

Något att ta upp på första konventsmötet, tycker jag! :)

Robin

Jag ska kriga i Göteborg. Fick tillräckligt med pengar i bonus från förra året för att det ska gå bra.

Hotell och bakfylla på avenyn som vanligt är det väl tänkt....

YARR!
Jag vann combat med 13.

emil

Men är du intresserad av att spela innan dess för att damma av regler, öva upp näven med tärningar m.m. Och isf vilken helg innan GothCon kan Robin, Fia m.fl.

fia

nästa helg är en bra helg..
ny i stan

emil

Jaha, är det ngn mer som är intresserad, eller låtsas vara ointresserad av ngn obskyr anledning som inte jag begriper mig på?

Sedan tillkommer problem/frågor, såsom:
Är jag fortfarande livstidsmedlem i Spelföreningen Armagedon?
Är Ni som ska delta medlemmar i Spelföreningen Armagedon?
Är det ngn vänlig själ med nyckel till lokalen, som kan tänka sig att öppna för oss som hade tänkt spela warhammer fantasy battles?

Ajustdetja, gör gärna arméer som passar in i Gothkomps-mallen. Det är en massa luriga begränsningar som inte jag har satt mig in i än.

Robin

Jag ska försöka provspela min armé innan, men jag vet inte riktigt om jag hinner.

Alltså, jag kan ju bygga en precis grishård armé från helvetet med de restriktionerna. Är nästan lite sugen på att prova en drake igen, och den stora ST7 draken den här gången....
Jag vann combat med 13.

emil

Bara jag slipper möta den, så får du ha precis vilken armé du vill.

jättem jorme

jag ska vara med o kriga på gothcon med tomb kungar så jag behöver gärna lite träning på benen på ben armen..  8)

är det någon  eller några som kan på denna lördagen eller,, alså imorn?

MVH Klas

Ola

Kanske på kvällen. Vet bättre imorrn em.
Ring mig på 0733-820741.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!