Mutant - Peckwickklubbens hedersknyfflar

Startat av Apanpapan, mars 09, 2008, 19.51

Föregående ämne - Nästa ämne

CharlieCharlie

Fredag 6/11 charlie
Söndag 8/11

Söndag 15/11 Magnus
Måndag 16/11 Magnus, charlie

Fredag 20/11 Magnus
Lördag 21/11, charlie
Söndag 22/11 Magnus

Måndag 23/11 Magnus, charlie

Fredag 27/11 Magnus, charlie (Lokalen utlånad till Flipper Sm, men vi kan spela hos mig... eller hos Ivarsson, han är en cool kille)
Lördag 28/11 Magnus, charlie (Lokalen utlånad till Flipper Sm, se ovan)

Måndag 30/11 Magnus, charlie

Fredag 11/12 Magnus, charlie
Lördag 12/12 Magnus, charlie

Måndag 14/12 Magnus, charlie

Det är möjigt att jag kan någon av söndagarna, men jag hoppas kunna jobba på söndagar framöver så jag lämnar dom obokade.

puss på er.
Min karaktärs personlighet? Jag har mänger med vapen, knogjärn, stulen rustning och en
obändig vilja att slå ihjäl. Fler frågor?

Ivar

Fredag 6/11 charlie
Söndag 8/11

Söndag 15/11 Magnus, Ivar
Måndag 16/11 Magnus, charlie, Ivar

Fredag 20/11 Magnus, Ivar
Lördag 21/11, charlie
Söndag 22/11 Magnus, Ivar

Måndag 23/11 Magnus, charlie, Ivar

Fredag 27/11 Magnus, charlie (Lokalen utlånad till Flipper Sm, men vi kan spela hos mig... eller hos Ivarsson, han är en cool kille)
Lördag 28/11 Magnus, charlie (Lokalen utlånad till Flipper Sm, se ovan)

Måndag 30/11 Magnus, charlie, Ivar

Fredag 11/12 Magnus, charlie, Ivar
Lördag 12/12 Magnus, charlie,Ivar

Måndag 14/12 Magnus, charlie, Ivar
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

knallpucko

Vad sägs om en vardags/måndagsspelning, kanske denna eller nästa vecka? Det tycks ju vara ett tag tills det blir en helgspelning...
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!
Engine room cannibal/shipmate: Alr\'t, sir. \'Ould you like an arm or a leg?
Maltiel: By the Aquila - pass me the can opener!

hake

jag kommer ej kunna åka ner för veckospelning den närmaste tiden. har en väldigt tidskrävande kurs just nu och i tio veckor framåt. men som vanligt så kan ni ju spela ändå, men bara så ni vet.

//hake

CharlieCharlie

innevarande vecka är jag helt tokbokad alla dagar, nästa vecka kan jag nog pilla in en vardagsspelning ngn stans. Vilken dag i såfall? Alltid kul att spela!
Min karaktärs personlighet? Jag har mänger med vapen, knogjärn, stulen rustning och en

Apanpapan

Vi tar en lördagsspelning den 12/12 till att börja med. Då Hake inte kan på vardagar och andra helger inte såg så lovande ut så har vi iallafall en spelning då.

Nästa spelning riskerar att bli väldigt farlig på många sätt och vis och det skulle vara bra om alla var med på den. Men vad tycker ni andra? För mig är det okej att köra en måndag med fem spelare men då måste någon styra Fåcks.
¡Oook ook ooook oooook!  (¡Hasta la Victoria Siempre!)

knallpucko

Jag kan se problemet med Fåcks... Men jag vill minnas att jag missat farliga spelningar innan, så för mig är det ok... :). Det är ju dock inte upp till mig - vad säger Hake angående just denna farliga spelning?
Maltiel: In the name of the Emperor I command thee - no more cans labeled "Food"!

Apanpapan

Ingen spelning den 12/12. Antingen kör vi en måndagsspelning eller så får ni vänta på det rafflande slutet...

knallpucko

Jag kan på måndagar - name one (or two or three)!

Apanpapan

CharlieCharlie

FAKK!! blir det någon spelning eller? Det kliar i både avtryckarfingret och röven. Man lackar ju ur på att veta att de jävla gotlänningarnan springer oskjutna omkring och pratar ful dialekt.

CharlieCharlie

FAKK!! blir det någon spelning eller? Det kliar i både avtryckarfingret och röven. Man lackar ju ur på att veta att de jävla gotlänningarnan springer oskjutna omkring och pratar ful dialekt.

CharlieCharlie

öööhh, antingen är det jag skriver så viktigt att det måste publiceras två gånger, eller så är jag mongo och klarar inte av att hantera funktionerna i det här forumet. döm själva. lök.

Apanpapan

Spelning den 30:e, måndag 18.00. Geddon

Gobbos Spider

Jag blev precis draftad till kvällskiftet. Mao ser det inte ut som jag kan.

Vill bara påminna M&M om medlemskorten.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell