Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

vi kör 19/10 kl 14.00-20.00.

Ond bråd död utlovas.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

Det blev ju lite si och så med ond bråd död, fru fortuna står er bi.
Vad tror ni om nästa spelning redan den 26/10?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Raslurbat

illa för mig...dels jobbar jag och dels ska jag lira med L-H efterr jobbet den dagen
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Gobbos Spider

cthulhu prel bokat den dagen.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

då skiter vi i söndag och siktar framåt, återkommer med nytt datum när jag vet mer.

Gobbos Spider

´Kluff kluff inställt pga brist av spelare.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

Ok, hur är det med er andra, kan ni spela? Blir vi 5 spelare så är det game, annars skjuter vi på det.

Martin Larsson

Söndag? funkar för min del
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

hake

jag är ändå i borås då jag skall spela drakar på lördagen så söndag funkar bra för mig.

deadbolt

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Kanske...

När vet du?

brucelennart

Jag kan fram till 18.00 på söndag sedan skall jag på en sedan tidigare bokad konsert. Kan däremot hela lördagen.

deadbolt

en nej, en kanske och en halv, nä det låter som vi skiter i det på söndag och siktar framåt istället.

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

brucelennart

Ok. Hoppas vi ändå kan få in en spelning snart!