Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Raslurbat

27/12 Stefan, Jonas, Martin, Renis, Flyckt, L-R efter kl 18.00
28/12 Stefan, Jonas, Martin, Renis, Flyckt (sådär), L-R efter kl 18.00

jag jobbar hela helgen
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

deadbolt

Då spelar vi den 27/12.
Om tillräckligt många vill och kan kan vi hålla även den 28e öppet.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

brucelennart

brucelennart

Vid vilken tid börjar vi i morgon?

KOBOLDKUNGEN

Tur att den här tråden fick fart igen. Hade helt glömt av. Hade tänkt gå på BHC-AIK imorn, så kan bli lite sen. Beroende på när vi börjar då. Eller om vi börjar tidigt så blir det kanske en break. Eller så tar vi allihop en break. Harrys har ett oemotståndligt erbjudande i form av hamburgertallrik + stor dryck+ matchbiljett för 100 pix  :D

Eller så skiter jag i hockeyn, beror lite på hur tidsplanen ser ut.
www.jisit.se

deadbolt

tjena.

Jag hade tänkt att vi börjar vid 14.00 på Geddon. När är hockeyn?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

OK, då blir jag sen. Kanske kommer innan hockeyn beroende på när vi ska ses på Harrys.
www.jisit.se

deadbolt

Då Li's jobb har kris har de beordrat in henne att jobba mellan 14-22 dvs. vi får skjuta på spelningen till imorgon 28/12 14.00.

Surt men inte mycket att göra åt! Ska försöka ringa runt till folk så det vet det, ses där!

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Martin Larsson

Tack för igår folks!

Rika som troll kan vi nu böja sikta mot ännu högre höjder, eller iaf större rustningar :lol:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Ja er förmåga att överleva relativt oskadda förvånar mej. Överlag tycker jag ni har avhållit er från riktiga klanterier även om planeringen kan lämna lite att önska emellanåt :)

Dagens tips från speledaren är skumma igenom Sigmars Heirs, dels flufftexterna och minst det område ni kommer från.

brucelennart

He he, ja vi är som teflonpannor! Inga hugg eller slag fäster riktigt på oss.

Jag har för avsikt att följa spelledarens tips men undrar om du har den i pdf. Eller var kan jag annars få tag på texten?

God fortsättning på det nya året!

KOBOLDKUNGEN

Gäller det lättjefulla Bretonnianer med?
www.jisit.se