Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

brucelennart

Jag kan lite senare på dagen. Skall åka från Sthlm till Borås och kan medverka efter att framryckningen är avklarad.

hake

jag kan inte heller spela den 15/2.

//hake

deadbolt

Eftersom det bara verkar bli 3.5 spelare så skjuter vi på det, kommer med fler tider kommande veckor, klart är att vi borde spela snart annars passerar för lång tid.  
Revison på xp, är man inte med på spelningen erhåller man inga xp, är man inte med hela så erhåller man halva xp.
Livet är hårt i Old World..
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

Det är bra att livet är hårt i Old World för vi är en satans hård grupp nämligen.   :wink:

Vi kanske skulle kunna köra en vardagsspelning inom snar framtid om det är svårt att rådda till en helgspelnüng?

deadbolt

SÖNDAG  8/3 vilka kan / vill spela? Start 14.00- 21.00
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

Gobbos Spider

Osten är rullad !!!

Jag är på.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

"Fear and loathing in the city of the white wolf"

Härligt, då är vi 3st än så länge.

Martin Larsson

When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

brucelennart

Funkar för mig med, ser fram emot att besegra allt motstånd!  8)

deadbolt

Såååå spikat är det nu!

Manfred Fisk

Okej 8/3 e uppsnappat, jag kommer
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

I mitt tycke en riktigt sjysst spelning, ska vaska fram några nya datum..

Martin Larsson

Japps, sköj att lira igen! Tack för gårdagen folks :)

Känns som om vår vilda jakt på onda Chaos-kulter kan ta en blodig(are) vändning väldigt snart nästa spelning, ser klart fram emot det 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gobbos Spider

Ja med rätt parfym står man säker.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell