Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

brucelennart

Instämmer med övriga skribenter!

Riktigt trevligt var det om man bortser från den uppnosiga pimpen som höll på att förstöra vår anti-våld-stämning.  :roll:

He he, ser fram emot nya datum då jag skall ha förstoringsglaset putsat.

Gobbos Spider

Vad sägs om nu på Fredag?

20/3?
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

brucelennart

deadbolt

i will check with zee fuhrer
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

Inget på fredag, men ska få in nya datum snart... håll utkik
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

kort varsel men duger att försöka, vad tror ni om att spela lördag den 25/4 börjar hyffsat sent typ 16.00 och spelar till vi (ni) blöder..

Sigmars tempel är under belägring, Midenheim är i uppror, det ligger en kultist begraven...

KOBOLDKUNGEN

Jag kan tyvärr inte då, är på MMA gala i Götet.
www.jisit.se

deadbolt

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

Martin Larsson

funkar för min del, om det fortfarande är intressant...
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Vi kollar och ser hur många som kan vill, annars får vi få till nått snart, va ett tag sen nu :)

hake

är uppbokad nu på lördag. tyvärr. men annars är jag sugen!  :)

brucelennart

Det funkar fint för mig! Ser fram emot spel och hoppas att så många som möjligt kan vara med!

The Zone FC, trevligt! I min första match mötte jag Ståle Nyang som jag såg skall fightas nu på lördag, heja norrbaggen!

Gobbos Spider

Spelar Mutant på fm/em och sedan på Patriks 40-års fest.
sorry
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

Citat från: "nero"Det funkar fint för mig! Ser fram emot spel och hoppas att så många som möjligt kan vara med!

The Zone FC, trevligt! I min första match mötte jag Ståle Nyang som jag såg skall fightas nu på lördag, heja norrbaggen!

din första match som i brottning förr eller har du börjat med mma?