Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

ok det verkar skita sig, vi knuffar fram det lite i tiden.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

Citat från: "deadbolt"
Citat från: "nero"Det funkar fint för mig! Ser fram emot spel och hoppas att så många som möjligt kan vara med!

The Zone FC, trevligt! I min första match mötte jag Ståle Nyang som jag såg skall fightas nu på lördag, heja norrbaggen!

din första match som i brottning förr eller har du börjat med mma?

Jag hade en kort period med mma och det var under en submissionmatch som jag mötte honom. Han trodde väl det var ett lingon han fick möta eftersom det var min första match men vi stångades tiden ut. Sedan var domarna partiska ( :roll: ) och tilldelade honom segern.

Martin Larsson

Aja, det kommer fler dagar :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Gobbos Spider

*bump*

Kaos vilar inte. Bankelibanka
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

ok vilka kan / vill 21 & 22 / 5 någelunda kort kvällsspelning.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Gobbos Spider

Sadly upptagen bägge datumen.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

deadbolt

ja me, får väl hoppas på några fler.

brucelennart

Jag kan bägge datumen och hoppas på spel!

hake

kan 21:e (på kvällen)
och 22:e hela dagen

deadbolt

Härligt, låter som jakten kan börja den 21/5, vad tror ni om att börja vid 18.00?

Flyckt, Larsson och LR?

KOBOLDKUNGEN

Larsa bör kunna, men inte förrän strax efter 1900, precis som jag, AIK-IFE 1700!
www.jisit.se

deadbolt

Sigmars tempel är belägrat, Middenheim kokar....

21/5 19.00 - 24.00 funkar det för er andra?
Alternativt kan vi börja spela tidigare och då får de som vill pausa göra det, medans resten kör på.
Vad säger ni?

Raslurbat

kan 21:e    inte alls 22:e....jobbar kväll+natt då
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

brucelennart

Jag är där vid kl 19 den 21/5 om inget annat sägs. Ser fram emot att vädra nävarna! :)