Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

ingen har sagt något annat så 19.00 kör vi!
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

Förra spelningen lär ju inte gå till historien som den mest välspelade. Ska folk vara med får ni lära er använda forumet, punkt slut!

Dock stod fru fortuna er osannolikt dåliga planering bi och ni lyckades än en gång hyffsat.

Vad tror ni om att spela nu på fredag? 29/5 19.00.  :idea:
Om inte det funkar kan vi köra en vardagsspelning kommande vecka.

/E
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

Jag kan väl instämma att det inte var någon direkt briljans i planerandet. Det var dock flera spektakulära händelser såsom när allas vår Heinz kopplat livtag kring den feta inn-keepern eller Diedrichs stora sociala kapacitetsprov hos samma inn-keeper!

Preliminärt så kan jag deltaga på fredag. Återkommer för definitivt besked inom någon dag.

Haj haj!

Gobbos Spider

Jag kan nog med en liten reservation. Har precis landat efter ASL Stockholm och är inte helt hundra hur saker ser ut.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Raslurbat

jag kan på fredag...kommer då vara listigare och slugare än vanligt ;)
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

KOBOLDKUNGEN

Nemas problemas, bäva månde alla världens mutanter och chaoskultister för den lille fetknoppens värja och hans sluga, om än något vinrosade, sinne  :D

Planering är för bönder som inte har något bättre för sig.
Francois d'Andernos-Les-Bains
www.jisit.se

deadbolt

låter ju kanon, verifiera gärna om ni kan / inte kan.

Gobbos Spider

Jag kan och har bokat stora rummet. Bruna.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

pörfekt , osten är rullad!

deadbolt

Till nästa del av kampanjen "Spires of Altdof" kommer vi utöka gruppen med 1-2 spelare pga. Larsson blir borta ett tag och 2 spelare är med såpass ofrekvent.
Har ni några förslag på någon lämplig person som hatar friform är det bara att hojta ;)

Robin

host. vafan, när börjar nästa?
Jag vann combat med 13.

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

deadbolt

Robin och Heavy, youre on!

brucelennart

Det låter som eminenta förstärkningar i vår sarjade grupp!  :D

deadbolt

Med fördel karaktärer med andra skills än mörda och supa, det har vi ju redan gott om :)

Tur att "hjältar" är ett flexibelt begrepp i oldworld..