Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

Vad tror herrskapet om en kortare vardagsspelning nästa vecka för att knyta ihop förra spelningen?
Det är en hel del förklarande och bokläsande på menyn...
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

brucelennart

Nja, jag kan troligtvis inte. Jag börjar jobba i Karlsborg på måndag kommande vecka. Kommer troligtvis vara ledig på helgen och då drar jag åter till Borås men på vardagarna är jag på där uppe.

Jag kommer att vara där till och från i sommar. Jag hoppas ändå kunna deltaga så mycket som möjligt!

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Martin Larsson

Jag är körd för sommaren från nu typ, så ta chansen att spela på och briljera med sluga planer medans ni kan :wink:

Skulle kanske kunna fixa en söndagsspelning nu på söndag innan jag drar, men nästa vecka är rökt tack vare Elton John bygge å så :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

hake

hello boys, äntligen är skolan avklarad för den här terminen så man skulle kunna säga att min närvaro är lite Martin inverterad. -Jag kan vara med rätt mycket i sommar. Kommer att jobba varannan vecka i Juli men annars är jag ledig!  :)

söndagsspelning nu i helgen vore toppen för mig då jag ändå kommer att vara i Borås från fredag.

//Hake

deadbolt

Söndag är tyvärr kört jag är bortrest då.

@martin du får specificera vad Heinz the wise tar sig för, finns gott om öppningar för honom om du vill byta career.

@hake, gött att du kan vara med igen.

@robin & heavy bestäm vad ni vill spela så fixar vi formaliteterna sen.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Heinz har lärt sig den hårda vägen att onda kulter faktiskt är onda, bitska, våldsamma och inget man ska näsan i blöt hos...

Min ide är att stanna i Middenheim och studera blandade bra grejjer, fortsätta på Heinz ursprungliga inslagna bana som utforskare. Det var coolt med gravar och grejjer, inte alls lika coolt med bitska Chaos-kulter :!:
Scriben vi tog kistan till(den spattige - har dock glömt namnet) lär kunna ge massa bra tips på gravplatser liknande den grav vi följde fader Odo till. Helt enkelt planera upp en massa bra platser man nog borde kolla in nån dag i livet, förr snarare än senare. Sedan ska Heinz även försöka studera en del hos Sigmar-Templet. De har bra koll på vad som är farligt som pågår i landet och vad man nog borde göra åt det. Heinz har tagit Biskopens ord om att Kyrkan har en plan för dig till hjärtat, och att bli healad var ett klart uppenbart tecken på att det faktiskt lönar sig att ägna Sigmar böner. Samtidigt känns nu som ett ganska bra tillfälle att få in en fot där för framtida avancemang i karriärsstegen :D

Plan på ny karriär är Vampire Hunter. Också en "tunnelrat" karriär som fortsätter på det inslagna spåret att snoka igenom tuffa gamla platser. Innefattar en hurve nya bra att kunna skills och är en cool fortsättning, samt är en bra bit på vägen till Witchhunter. Det är ju bara att inse att Bauer är stencool och klart en man värd att ha som förebild att sträva mot :idea:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

brucelennart

Hej alla, tänkte bara posta lite datum då jag kan spela. Är tyvärr en del i Karlsborg under sommaren. Sedan har jag även semester tre veckor och då blir jag nog inte i Sverige.

1/7, 2/7 är jag till 60 % i Borås och det verkar tyvärr vara det enda i Juli. Jag återkommer med augusti.

deadbolt

Vad tror ni om en vardags spelning onsdag 8/7? 18.00-22.00

Jag kan nog spela kommande helg också, hur ser det ut för er?

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

brucelennart

Jag önskar att jag skulle kunna tacka ja men tyvärr är det jobb tom fre sen drar jag utomlands på lör. Sorry, ni får klara er utan Otto tyvärr. Hoppas det blir spelning ändå och att ni får det bra.

Ciao!

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

Manfred Fisk

Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

Eftersom båda Larsa och Nero är bortresta tycker jag vi skjuter på det tills nästa onsdag samma tid.