Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Manfred Fisk

oki passar mig också bra.
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Gobbos Spider

I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

Onsdag it is, de jag fått ok från hitills är:
Renis
Stefan
Flyckt
Robin
Hur är det med er andra?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Uhm det verkar ju som om jag faktiskt kan vara med på den spelningen, förutsatt att det är nu på onsdag kl 18 vi snackar om :D

THE RETURN OF HEINZ!...eller nått :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Yes, nu på onsdag it is  :D
www.jisit.se

deadbolt

affkarse its onsdag at artonhundra hours Middenheimtime.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Uhm det sket sig såklart :x
Jag åker till Avesta imorrn istället eftersom vår vidare färd norrut är tidigarelad...

Heinz hides his hindquarters again :(

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Raslurbat

"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

deadbolt

Robin

Kan vi få till ett lir i veckan? Åker ju sen :)
Jag vann combat med 13.

brucelennart

Nu är jag åter i Svedala efter diverse förströelser. Spelade ni på onsdagen?

Jag jobbar bara två veckor till varav jag denna vecka från torsdag är ledig fram till och med helgen. Sedan kommer jag att vara i Borås och vara spelsugen!  :)

Robin

Jag vann combat med 13.

deadbolt

japp tycker jag, men jag tycker vi väntar tills renis och lr är tillbaka från semestern dvs. efter helgen.

Martin Larsson

Nu e jag back on track iaf, har gjort sista giget för sommaren och bör således kunna vara med igen :D

deadbolt

Perfekt, du hinner ikapp dem om du springer, de har precis lämnat Middenheims stadsmurar.