Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

Vilka är sugna på massaker på onsdag 16/9?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Robin

Jao.... Fast det är iofs Barcelona - Inter då.
Jag vann combat med 13.

Martin Larsson

Fånig bögboll kan kvitta, massakrera Beastmen är mycket roligare :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

brucelennart

Jag kan från 18.00 på onsdag. Om jag har röta så kan jag från 17.00 men det vågar jag inte lova!

deadbolt

Lite för få, vi får skjuta på det.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

Söndag 4/10 fortsätter färden mot rikets huvudstad Altdorf, om än lite långsammare...
Vilka vill vara med och skjuta från höften, skjuta i blindo menar jag givetvis...

Martin Larsson

Heinz är klart träffsäker, även vid höftskott, och lär inställa sig :P

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

brucelennart

En veteran är alltid sugen och extra sugen är Otto "Snétand" Becker. Ser fram emot nya bravader på "kanelbullens dag" (Tänk om spelledaren beaktar detta och givmilt ger spelarna kanelbullar i utbyte mot att vi inte slaktar alla hans busar?!)  :lol:

Martin Larsson

Citat från: "nero"Ser fram emot nya bravader på "kanelbullens dag" (Tänk om spelledaren beaktar detta och givmilt ger spelarna kanelbullar i utbyte mot att vi inte slaktar alla hans busar?!)  :lol:

Känns som att det är troligare att det kanske funkar för oss att muta honom med kanelbullar för att busarnas antal ska minska :P

Manfred Fisk

Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Robin

Jag vann combat med 13.

Manfred Fisk

Jag tar tillbaka, jag är inte på!
Trodde aldrig att ni missat att Ife möter AIK den dagen.
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

Folk får göra sina egna prioriteringar, blir vi 4 spelare + GM så kör vi

Martin Larsson

Citat från: "Manfred Fisk"Trodde aldrig att ni missat att Ife möter AIK den dagen.

Riktigt män skiter i fotboll :wink:

KOBOLDKUNGEN

För en riktigt man är fotboll nästan lika viktigt som öl och nätbrynja :pottytrain1:
www.jisit.se