Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Gobbos Spider

Styrelsemöte men sedan är jag på.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Martin Larsson

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"För en riktigt man är fotboll nästan lika viktigt som öl och nätbrynja :pottytrain1:

Nästan är inte ens en duglig start för att förklara hur stort gapet mellan öl+ringbrynja och fotboll är :twisted:

Den 4e spindeln har inställt sig i nätet, det luktar våld lång väg 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

brucelennart

När kör vi igång i morgon. 04.30? 10.00? eller  någon annan tid?

deadbolt

14.30 börjar vi, försten dit kan väl boka ett rum
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Raslurbat

Jag jobbar till 18.00....dyker upp en sväng innan jag å renis ska kolla på när IFE spöar AIK
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Martin Larsson

Tack för dagens spelning :)

Det var nog mutorna i form av bullar som gjorde att ingen av oss torskade massa Fatepoints idag känns det som. Massor med strid är alltid farligt :shock:

Nu när stans pajasbollslag torskat chansen till guld så borde ju alla kunna vara med nästa spelning :D
Gief datum!

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Du är listig, sambandet mellan bulle och uteblivet trakasseri är solklart.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

Jag hittade en bild som speglar förra spelningen häftiga fäkningsdueller. I mitten ses Fransoã och Humbolt in action!

http://www.classicalfencing.com/articles/img/del2.jpg

Gobbos Spider

Bertrand Russell

Martin Larsson

En culeu!
La Baguette!
Gief datum!

Robin

It's... Le baguette.

LE BAGUETTE!
Jag vann combat med 13.

deadbolt

KOBOLDKUNGEN

Ingen bra dag för mig men kanske!
www.jisit.se

Gobbos Spider

Citat från: "deadbolt"Ptjaa, söndag den 25e?

Medlemsmöte

Bertrand Russell

deadbolt

Är det en dålig dag eller ska vi korrigera tidpunkten för spelningen?Överlag kvarstår min grundinställning: 4 spelare + gm = lir.