Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Gobbos Spider

Mötet pågår inte hela dagen.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

ok när antas det vara klart? så kör vi då.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Gobbos Spider

Citat från: "deadbolt"ok när antas det vara klart? så kör vi då.
Det är ett medlemsmöte. Mao ett möte för alla medlemmar. Jag kan omöjligen svara på hur lång tid det pågår.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

Som goda Sigmarianer tycker jag vi går på mötet vid 14.00 och börjar spela när det spårat ur.
Kan någon vänlig själ som lurkar på geddon boka ett av rummen till söndag den 25/10.

/Sala
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Robin

Jag vann combat med 13.

brucelennart

Martin Larsson

Jag är på, dock med en liten klausul. Under förutsättningen att jag lyckats se till att måla tillräckligt med modeller inför BSK :)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Martin Larsson

Citat från: "deadbolt"dig in and get to work

Jobbar på det 8)

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Manfred Fisk

Återigen skall ni boka spelning på match dag! Jaja ska försöka komma men gillar inte det ;(
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

Ska kolla med dej innan jag lägger upp nästa datum ;)

Martin Larsson

Citat från: "Manfred Fisk"Återigen skall ni boka spelning på match dag!

Dem filmar ju bara, inge värt att titta på ändå :wink:

Robin

Jag vann combat med 13.

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

deadbolt

Kanon, verkar som vi har ett söndagsnöje, med kanon...