Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

Nej då skjuter vi på det tills den 21/2 då följande kan spela : Flyckt, Stefan, Robin, Nero, Martin

Be there!
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Raslurbat

Kan nog komma den 21:e strax efter 18 precis som senast
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Martin Larsson

Citat från: "Gobbos Spider"Jag har blivit inkallad på Måndag 15-24 så jag kan inte vara med

Vafan!
Får ni jobba kväll??!?

Jag vill fan inte jobba eftermiddag jag heller :x
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Citat från: "Raslurbat"Kan nog komma den 21:e strax efter 18 precis som senast

Blir kanon 21/2 är hugget i sten!
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Manfred Fisk

Måste tyvärr meddela att jag kanske inte kan deltaga den 21/2. Min mormor fyller år och det beror lite på när vi skall fira henne osv.
Om jag kommer så blir det antagligen inte hela spelningen.
Om jag inte dyker upp kan det ju vara ett bra tillfälle för att prästvigas!
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

absolut, vi kan väl höras dagen innan ?

Manfred Fisk

Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

Spelstart ändrat till 15.00 då det tydligen är årsmöte i lokalen.

Manfred Fisk

nya bud jag kommer att vara med hela spelningen.

Frederick Nietsche

deadbolt

Kanon, finns goda chanser att du får praktisera den sista smörjelsen vid tillfälle i egenskap av nyvigd präst :)

brucelennart

Haj haj!

Jag kommer tyvärr komma aningens sent pga födelsedagsfest.

Eventuella snöoväder kan påverka tiden hävdar SMHI och SJ därför vågar jag bara preliminärt säga 17.00. (Tänk att vi har statliga myndigheter i Sverige som kan påverka tiden! Rätt fräckt!  :)  )

deadbolt

Martin Larsson

Samtliga bidar nu sin tid efter Ottos rapportering av situationen. Med lömsk listighet och lite tysta förflyttningar kan vi säkert göra nått bra av våran nuvarande situation.

Rabiat stormande över fältet däremot... :evil:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Robin

Jag vann combat med 13.

brucelennart

Nein för bövelen!

Vi skickar ju såklart fram Sir J-S vårt lockbete och därefter überfall des Jahres!

:)