Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Martin Larsson

Citat från: "nero"Nein för bövelen!

Vi skickar ju såklart fram Sir J-S vårt lockbete och därefter überfall des Jahres!

:)

Hahaha :)

Tror det var en viss prästaklapp som är den utsett ansvarige, han kommer säkert uppskatta den planen Otto :P
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

När ska det spelas igen då?
www.jisit.se

Martin Larsson

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"När ska det spelas igen då?

Bra fråga, gief mer datum :)

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

28/3 verkar vara ett bra datum att inta Werder på.

Vilka av Robin, Martin, Nero, Stefan och Flyckt kan spela. Om inte merparten kan får LR och Renis sin chans att stöka till det i Altdorf.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

Jag kan från 15.30 (troligtvis tidigare men jag vågar inte lova något)

Jag ser fram emot all form av stormning! He e  :lol:

Martin Larsson

Funkar bra i Heinz bok. Gällande stormning så har Heinz ett armborst med gott om lod så ni kan ju springa över fältet så täcker jag :P

Robin

Jag vann combat med 13.

deadbolt

Stefanovic & Flyckt, om någon av er inte kan närvara ser jag gärna att Renis eller LR spelar era karaktärer. Det finns viss risk för fara.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

28/3 Larsson, Nero, Robin

Manfred Fisk

Lugn i stormen jag kan!
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

Manfred Fisk

Lugn i stormen jag kan!
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

Gott Mattias, det är ingen storm, vill bara informera att de hade möjlighet att vara med om någon inte kan :)

deadbolt

Citat från: "deadbolt"28/3 Larsson, Nero, Robin, Flyckt

Gobbos Spider

Jag är ledsen att meddela att jag kommer att ta en längre paus från spel i warhammer världen. Önskar er lycka till och ett stort tack för det som hittlls varit. Orken , tiden och motivationen tryter just nu.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

deadbolt

ingen fara stefanovic, säg till om lusten faller på igen.