Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

Robin

Jag vann combat med 13.

deadbolt

@LR Dina förehavanden i staden är inte direkt sammankoplade med Francois uppdrag att hjälpa sin landsman. Det är snarare endra personer som är mer lämpade.
Tycker du ska dyka upp och spela, dessutom kan vi behöva någon som spelar Heinz när det börjar osa katt i Werder.

30/5 13.00 Sala,LR ,Stefanovic, Robin
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

brucelennart

30/5 13.00 Sala,LR ,Stefanovic, Robin, Nero (från c:a 16.00)

Manfred Fisk

Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

Vi kör så det ryker. Dock ändrar vi spelstart till 15.00 pga. jag förutsätter att Ninja-Ottos färdigheter kommer behövas i stormningen av Werder.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

deadbolt

Sist gick det hyffsat, ni klara er ut ur Werder på det berömda håret, men än är det inte över....

söndagen den 27e kanske funkar?

Gobbos Spider

I dagsläget funkar det.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

brucelennart

Det funkar bra för mig med.

"Hyfsat", det var i underkant. Jag tyckte det var bländande taktisk finess från eleganterna.  :wink:

deadbolt

Renis hälsar att han kan också

Robin

kan väl nog. fan vad vi fuckade upp förra ;)
Jag vann combat med 13.

deadbolt

Manfred Fisk

Är ni galna det är ju VM åttondelsfinaler!!! Jag kan fram till 15.30 ;)
Whoever fights monsters should see to it that in the process he doesn\'t become a monster.  

Frederick Nietsche

deadbolt

Matcherna tenderar ju att vara skit ändå.

KOBOLDKUNGEN

ajaj, ja det håller ju inte. Men då kan vi ta en paus kl 16 och sluta 20 nåt.
www.jisit.se

deadbolt

Ni kan glömma att jag ställer upp på pauser, vi skippar spelningen istället.

/E