Whfrp - Paths of the Damned

Startat av deadbolt, mars 30, 2008, 09.57

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

det blir inget whfrp då jag vill att merparten ska kunna vara med pga. viktig spelning. Jag spelar gärna Brittania eller något annat efter 17.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Är hemma ett par dagar, dock inte såpass länge att jag hinner ha chans att vara med på nått, men ni verkar ju ha fört historien lite framåt så låt höra:

Det blev uppenbarligen våld i Werder gissar jag?
Skulle nån kunna ta sig tid att sammanfatta eskapaden?

8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

du har bara missat en spelning, överlåter åt någon av hjältarna att återberätta skeendet.

När är du tillbaka, i sept?
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

Martin Larsson

Typ. Denna sommaren är virrigare än någonsin där folk flyttar runt mellan scener och gig på löpande band. Dock tar ju säsongen slut i början av september så det är ett ganska safe bet :)

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

deadbolt

Då fortsätter vi när du kommer tillbaka.

Martin Larsson

Update på min status:

Åker till Tromsö imorrn bitti och flyger hem därifrån den 6e september, så efter det lär jag vara tillbaka i verkligheten 8)

brucelennart

Gött vi behöver din förstärkning. Se upp för troll i Norge, syns när du är tillbaka!

deadbolt

Låter kanon, har snackat med en del av er och vi är rimligt överens om att lägga på ett kol och spela färdigt kampanjen, Renis och LR är iväg 2 veckor sen är det  3 spelare + SL  så kör vi så det ryker.

Martin Larsson

Har inte sett några troll, men däremot lömska journalister....

Ska bli kul att få lira lite igen, börjar suga rejält i speltarmen nu :)

deadbolt

Nu så, nya datum, flykten genom den bäcksvarta natten fortsätter, döden flåsar er i nacken..

26/9 16-22
2/10 17-22
3/10 17-22

Raslurbat

26/9 16-22, L-R
2/10 17-22, L-R
3/10 17-22, L-R
"När fiskmåsarna följer efter trålaren beror det på att de tror att sardiner kommer att kastas ut i havet" - Eric Cantona -

Robin

26/9 16-22, L-R, Robäään
2/10 17-22, L-R, Robäään
3/10 17-22, L-R, Robäään
Jag vann combat med 13.

KOBOLDKUNGEN

26/9 16-22, L-R, Robäään, Renis
2/10 17-22, L-R, Robäään
3/10 17-22, L-R, Robäään, Renis
www.jisit.se

deadbolt

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"26/9 16-22, L-R, Robäään, Renis
2/10 17-22, L-R, Robäään

Då kör vi 26/9 och 3/10, Nättorp kommer ansluta, välkommen Fredrik.

Martin Larsson

26/9 16-22, L-R, Robäään, Renis, Martin
2/10 17-22, L-R, Robäään

Är i Umeå 2-3 så då får ni rocka på utan mig 8)