Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

cracked_open

Underbart Brain 10 poäng av 10 möjliga  :D
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

soulreaper

Kiss me on the lips and i punch you in the face blev igår förnedrade av killerbunnies of love 4-1 i td 6-0 i cas. Killerbunnies tar dock bara på sig 4 av cas. och skyller spelarfummel och stenar från publiken på de 2 andra...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

cracked_open

Citat från: "soulreaper"Kiss me on the lips and i punch you in the face blev igår förnedrade av killerbunnies of love

Vem förolämpade vem ? Vann inte Kari eller var vinsten förnedrande ?  :wink:
George S. Patton

Brain

PUH!

Lyckades få ner en PC-version av Gnumeric som lyckades exportera hela BB-bladet till excel.

Alltså kommer jag att slippa skriva om hela alltet igen och bara skriva ut det

Sparar mycket tid samt att jag kan få det ännu lättare till hemsidan
:D  :D  :D  :D  :D

Skall man bara lyckas med att spela BB också och att inga mer spelare dör...
Tomas Davidsson

cracked_open

Mina stolta dvärgar piskade upp råttlinjerna rejält idag med 2-0 i Td och 6-0 i cas. Vilket blodbad, råttor och troll som sprang i panik när de små skäggburna vandalerna städade upp på gräsplanen. Nästa stopp är Fluff och hans "ädla" råttor.  8)
George S. Patton

Brain

Listan kommer upp på torsdag då jag spelar min nästa match! Allt fungerade klockrent med filöverföringarna!
Tomas Davidsson

Fluff

hur lång tid hade man på sig för att måla?
var det bara första matchen eller vad gäller?

sen en fundering angående wo-matchen. räknas det som att man spelar en match som man vinner på wo eller står man bara över?
undrar mest över vad som händer med spelare som fick MNG innan wo, är de friska inför andra matchen?
ät en makaron till!

Brain

Citat från: "Fluff"hur lång tid hade man på sig för att måla?
var det bara första matchen eller vad gäller?

Se till att de är klara innan cupen
Citat från: "Fluff"
sen en fundering angående wo-matchen. räknas det som att man spelar en match som man vinner på wo eller står man bara över?
undrar mest över vad som händer med spelare som fick MNG innan wo, är de friska inför andra matchen?

Räknas som att du vann matchen med 2-0, fick fame och 1 MVP. Winnings slås som vanligt (inklusive RR för att ha vunnit matchen).  Samma gäller för FF (Dock finns det inget RR där).

Hade du MNG innan en WO-match är du helt OK för nästa match
Tomas Davidsson

Fluff

just det. ff, glömde jag slå för efter förra matchen.
man blir ganska rostig av att ligga ute i regnet
ät en makaron till!

Brain

Satan vad blodigt och ruffigt spel.

Brutal Deluxe mosade The Lickspittles med siffrorna:
TD: 3-0
CAS: 4 - 2 (Varav tre dödade men en räddades av apotekaren)

Brutal Deluxe spelade mycket fult i jakten på att ta bort den hornbeprydde minotauren i Lickspittles men det ledde bara till att de fick tre spelare utvisade.

I andra halvlek ställde enbar 15 spelare upp på plan då resten satt/låg på bänken i mer eller mindre helt skick.
Tomas Davidsson

Fluff

gött brain. så på två matcher har det varit 5 döda i dina matcher? ser bra ut.
stabilt att det bara var 15 spelare uppställda. man skulle sett matchen alltså
ät en makaron till!

Brain

Citat från: "Fluff"gött brain. så på två matcher har det varit 5 döda i dina matcher?

Jupp, varav mitt agerande orsakat 4... Dock har publiken varit blodtörstigast och orsakat 2 dödsfall (varav en räddades av apotekaren)

Men av 7 CAS-slag (inklusive APO RR) har 4 varit 6:or... Go' statestikt!

Go violent, go Brutal Deluxe!
Tomas Davidsson

Fluff

härligt! jag hoppas du får statistik över vilka som orsakar kills?

fortsätter det så här för dig bävar jag inför vår match. blodtörstiga choas på din sida, klena goblins och ett hungrigt troll för mig. låter inte jättebäst alltså...
ät en makaron till!

Fluff

jaa. vad ska man säga? wow lyckades vinna med 2-0 men fick stryk så det räcker till tvätten. 2 goblins dog, fortsätter den kurvan lär 3 st dö imorgon...

apotekaren var inte mycket till hjälp, istället för att plåstra och göra det bättre tyckte han att stackaren skulle dö.

nej, får försöka vässa rakhyvlarna så jag kanske får med mig lite skägg imorgon då jag får tvätthjälp av dvärgar.
ät en makaron till!

cracked_open

Oi sure you do laddie, dwarfs always helps óut
George S. Patton