Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

xDantex

jäklar brain, då har du bara en warrior kar nu då  :wink:
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

Fluff

ja.. så blev man förnedrad av dvärgar och vinner med 2-1. vet inte vem som blev mest förnedrad..

väntar bara på att jag ska vakna upp med ett skrik ur denna bisarra vad-man-nu-ska-kalla-det-drömaktiga-grejen.

WoW är tydligen mer stabila än vad jag trodde. får se hur länge det håller i sig.
ät en makaron till!

cracked_open

Citat från: "Fluff"ja.. så blev man förnedrad av dvärgar och vinner med 2-1. vet inte vem som blev mest förnedrad..

Jag försöker själv att greppa vad som hände. Inga spelare kvar för råttorna, trots enorma mängder stryk så lyckas de göra TD  :evil:

Men Stefan var den första att vinna över mina dvärgar samt först med att skada en dvärg.  :roll:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Brain

Citat från: "Fluff"ja.. så blev man förnedrad av dvärgar och vinner med 2-1.

Inte vad du skrivit på listan i alla fall.... Du har skrivit tvärt om....

Nåväl, Brutal Deluxe vann till slut över Kaninerna efter en förlängning där domaren valde att ignorera fouls.

Tror aldrig jag nyttjat kedjeknuffar så mycket som i denna matchen...

2-1 och 2-2 i CAS till Brutal Deluxe.

Standarden med minst en död per match håller fortfarande i sig, fast nu var det en beastman som fick bita i gräset...
Tomas Davidsson

Fluff

Citat från: "Brain"
Inte vad du skrivit på listan i alla fall.... Du har skrivit tvärt om....

skrev jag fel? mycket klantigt av mig. tyckte jag skrev rätt men blev tydligen fel då. får väl rätta till detta på söndag då jag är på gedon nästa gång.

2-2 i CAS...

bara 2-2? var ju typ 2-2 efter runda 4 i första kändes det som. vilka mesar ni blev sen. men tydligen så har inte du några betänkligheter mot att slå tjejer Brain  :D
ät en makaron till!

Brain

Citat från: "Fluff"
2-2 i CAS...

bara 2-2? var ju typ 2-2 efter runda 4 i första kändes det som. vilka mesar ni blev sen. men tydligen så har inte du några betänkligheter mot att slå tjejer Brain  :D

Mmm... Däremot fyllde jag KO boxen i OT... Typ 5 spelare på 2,5 turns...

Sedan slog jag 8 på alla AV-slag, kom aldrig igenom
Tomas Davidsson

Fluff

Sedan slog jag 8 på alla AV-slag, kom aldrig igenom

då kanske det finns en gentleman långt inom dig ändå  :D
ät en makaron till!

xDantex

låter som en riktigt spännande match, finns det lister på hur lagen ligger till än föresten?
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

Fluff

är nästan helt klar med mitt troll nu. tycker dock lite synd om den skaven som fick uppdraget att måla stenen till boll, trollet blev hungrig...

och tack för limtipset jerry. bollen/stenen droppar av nymålad färg ,-)

har bara kvar penseln nu, tänkte testa och se om jag får till den bra. kanske lägger till en målarburk också då man ändå håller på.
ät en makaron till!

Brain

Mean Mountain Maniacs Big League

Lite uppdatering har skett, mer foton och alla lagnamn är på plats!

Skall se vad jag hinner med resultatlistan men jag har inte de fulla första veckorna inskrivna än....
Tomas Davidsson

cracked_open

Citat från: "Fluff"
och tack för limtipset jerry. bollen/stenen droppar av nymålad färg ,-)

Det är inga problem. Man får dela med sig av knepen  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Andreas Graae

Har varit för fönedrad de andra matcherna hittils för o skriva något men nu efter första vinsten kan man ju säga några ord.

Efter de 2 döds fallen mot Brain så rekryterades 2 Hogoblins te laget o de va grymma, 2 TD o massa annat, den ny inköpta modellen till min minotaur va allt som krävdes för att den skulle funka(tro det eller ej Brain, men han fick bara en 1 på wild animal under hela matchen)

Med många tursamma täningsslag så slutade matchen 2-0 i TD o 2-0 i Cas till The Lickspittles

Detta e bara början  :wink:

Fluff

underbart att se lite bilder Brain!

Jerry; japp, du delar med dig av knepen och blir sedan bitter då man använder dem  :wink:
ät en makaron till!

Andreas Graae

Haha det e precis så det funkar när han ger mig ideér, ja utfördom o jerry "får" ingen credit  :lol:

Fluff

japp. han nämnde dig nämligen. sa att han ger dig massa idéer som du vinner tävlingar på och så muttrade han lite bittra saker  :D
ät en makaron till!