Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

cracked_open

Citat från: "Fluff"japp. han nämnde dig nämligen. sa att han ger dig massa idéer som du vinner tävlingar på och så muttrade han lite bittra saker  :D

Är det fel av mig att vara bitter  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Fluff

Citat från: "cracked_open"

absolut inte! så länge du inte är bitter över att du förlorade mot mig så får du vara hur bitter du vill :)

trollet är för övrigt klart. blev ingen målarburk, men dock en halv arm som håller i penseln.
ät en makaron till!

Brain

Citat från: "Fluff"
trollet är för övrigt klart. blev ingen målarburk, men dock en halv arm som håller i penseln.

Hmm, detta vill jag se, låter intressant!
Tomas Davidsson

cracked_open

Citat från: "Fluff"

absolut inte! så länge du inte är bitter över att du förlorade mot mig så får du vara hur bitter du vill :)

Det är jag men bara lite  8)
George S. Patton

Brain

Det är jag men bara lite  8)

Sluta vara bitter och kom och kör nästa veckas BB-match mot mig!
Kan vara bra att ligga lite före :-)

(Fast egentligen vill jag bara göra dig mer bitter  :twisted:  :twisted:  :twisted: )
Tomas Davidsson

Brain

Så du var bara inne lite kort för att grina lite  :wink:

Hör av dig när du är redo för att stompas till ett ännu kortare stadie än dina dwaffar redan är :-)

Tis, ons, sön är mina helt fria dagar än så länge
Tomas Davidsson

cracked_open

Jag kan nog lira på tisdag kväll om jag inte misstolkar mitt schema helt galet  :wink:  Jag fick ju ingen deathroller då jag inte enbart blev snuvad på min seger av Stefan utan även mina winnings  :roll:

Men jag är inte bitter bara förudmjukad.  :wink:
George S. Patton

Brain

Sidan är uppdaterad med resultat :-)
Tomas Davidsson

cracked_open

Måste faktist medge att Killer Bunnies of Love verkligen lever upp till sitt namn 13 cas  :wink: Respect mannen  8)
George S. Patton

Brain

Citat från: "cracked_open"Måste faktist medge att Killer Bunnies of Love verkligen lever upp till sitt namn 13 cas

mmm.. Vad som inte syns är ju hur mycket jag lever upp till att ha ett Khorne-lag

6 dödade i de matcher jag vart med...
dock har två räddats av apotekare och två vart på mitt lag...

Att sedan 2 dödades av publiken tyder ju på rejält med läktarvåld också...

BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
Tomas Davidsson

Fluff

Citat från: "cracked_open"Jag fick ju ingen deathroller då jag inte enbart blev snuvad på min seger av Stefan utan även mina winnings  :roll:

Men jag är inte bitter bara förudmjukad.  :wink:

:cry: buhuhu... tycker synd om dig jerry. inte lätt att vara minst och bli mobbad för att man inte når kakburken  :D

Brain; japp. trollet är nog den figg jag är mest nöjd med av de jag målat hittills i min målarkarriär. har ett sådant trevligt helhetsintryck
ät en makaron till!

Fluff

Citat från: "Brain"Sidan är uppdaterad med resultat :-)

underbart! det som är lite extra roligt är att underworld ligger i topp oavsett om man läser tabellen uppifrån eller nerifrån  :wink:
ät en makaron till!

Fluff

första förlusten är ett faktum. 2-0 till ödlorna... dock 4-2 i cas. gjorde lika många cas i denna matchen som totalt i alla innan ,-)

men men, är förvånad att det dröjde så här länge innan första förlusten. alltid något att glädjas över.
ät en makaron till!

cracked_open

____----::::Brain::::----____

När lirar vi imorgon? Chefen gav mig den mycket stimulerande uppgiften att jobba två nattskift så jag vaknar inte innan 15 tiden. Så om vi kan ta matchen efter det och försöka vara klara innan 20:00 så vore det toppen. Du kan ju höra av dig.
George S. Patton

cracked_open

Citat från: "Fluff"Första förlusten är ett faktum.
Skall försöka att inte klanka ner på dig Stefan men det är lockande  :wink: *dansar sporadiskt*
George S. Patton