Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Andreas Graae

Citat från: "Fluff"första förlusten är ett faktum.

Det e la bra, så tar vi ner det ena UNderworld laget på jorden(eller under) lite, efter alla vinster  :wink:

Fluff

Jerry och Aggraae: fira så mycket ni vill. jag vann över er. mer behöver jag inte säga.
ät en makaron till!

Barcus

Det är väl bara jag som riktigt har rätt att se mig för lite bättre än er andra jag är väl den som gått obesegrad genom ligan so far.  :twisted:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

xDantex

human vs humans....  kanske inte den blodigaste matchen på förhand men ack vad man kan mista sig

Brokeback vs Killer bunnys slutade med en Draw efter en riktig nagelbitare, speciellt i förlägningen då vi båda var ett tärningskast från TD ett par gånger.

2-2 slutade det med men med 6-3 i Cas till kanninerna. Mina catchers kommer att få det tufft att återhämta sig  :cry:
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

Brain

Citat från: "Barcus"Det är väl bara jag som riktigt har rätt att se mig för lite bättre än er andra jag är väl den som gått obesegrad genom ligan so far.  :twisted:

Bara att citera Megadeth  "So far, so good... so what?"

Du kommer möta ett lag med 4 loners och 3 CW...
Tomas Davidsson

cracked_open

Äntligen upprättelse för de stolta dvärgarna. Efter att Brain och Fluff så öppet förnedrat dem inför sina trogna supportrar så lyckades de vinna dagens match. 2-0 stod det när klockan slog och då hade dagen gett både sol regn och läktarvåld i episka propotioner. Vilket resulterade i att domaren snabbspolade fram 3 rundor vilöket dvärgarna inte klagade över. Next Stop är de onda dvärgkusinerna ifrån Skene  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Fluff

själv förlorade man mot de ondskefulla vampyrerna.. 2-1 blev det.
såg dock bra ut i början då de fick två bloodlust i första rundan. men att ta emot boll i den här matchen visade sig vara en dålig taktik. jag tog emot bollen två gånger och fick två td i baken, sen skulle renis ta emot boll och fick en td i baken.
ät en makaron till!

Barcus

vinst igen  :twisted:
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

KOBOLDKUNGEN

Var precis inne på BB-hemsidan för första gången på länge. Helt suverän nu. Grymt jobbat Brain  :D
www.jisit.se

cracked_open

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Var precis inne på BB-hemsidan för första gången på länge. Helt suverän nu. Grymt jobbat Brain  :D

Hear hear
George S. Patton

soulreaper

Jerry när du är redo att få pisk av snygga kvinnor i kanindräkt så hör av dig på 0705745483 håller ingen större koll på forumet...
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

cracked_open

Citat från: "soulreaper"Jerry när du är redo att få pisk av snygga kvinnor i kanindräkt så hör av dig på 0705745483 håller ingen större koll på forumet...

Ringer dig i början av nästa vecka ang. matchen. Om du ser detta innan dvs  :wink:
George S. Patton

xDantex

Brokeback vs Vampyrerna = 2-1 i TD och 7-3 i Cas

efter första målet fick vampyerna för sig att äta upp sitt lag  :roll:
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

cracked_open

Brain jag saknar uppdateringar på BB-hemsidan  :wink:
George S. Patton

Brain

Jag med  :wink:

Det kommer
Tomas Davidsson