Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

AND THE WINNER IS....

Brutal Deluxe

TD 1-0
CAS 2-1

Inte mycket som hände mer än positionering och massor av stunnad spelare.
Då BD hade spikat planen medså var det +1 på alla AV-slag första halvlek men då det var Moot Cup var det -1 på alla skadeslag...
Tomas Davidsson

Andreas Graae

Skriver la här me, E med med samma lag :P

Fluff

ja just det. moot cup var -1 på av.
sånt fjanteri körde inte jag och ag med! vi är tuffare än somliga tror...

måste nog hoppa ur bb-ligan nästa ligaomgång då jag inte bor i staden. hoppas på come-back till våren.
ät en makaron till!

Brain

Citatmoot cup var -1 på av.

Nej det var det inte... -1 på alla Injury-SLAG

Hör av mig när nästa uppstart börjar till dig
Tomas Davidsson

Fluff

Citat från: "Brain"
Citatmoot cup var -1 på av.

Nej det var det inte... -1 på alla Injury-SLAG

Hör av mig när nästa uppstart börjar till dig

ja. men det var ju det jag menade. du ska strunta i det jag skriver  :wink:
ät en makaron till!

Brain

Citat från: "Fluff"ja. men det var ju det jag menade. du ska strunta i det jag skriver  :wink:

Om jag skall strunta i det du skriver skall jag alltså ignorera ditt inlägg om att jag skall strunta i vad du skriver. Detta medför ju att jag skall läsa det du skriver och följdaktligen skall jag ignorera det du skriver. Detta leder i sin tur till att jag skall ignorera det du skriver. Ignorerar jag vad du skriver skall jag läsa vad du skriver... Hur skall du ha det egentligen?
Tomas Davidsson

xDantex

hey Brain. Någonsin spelat det gammla Sega/ Amiga liret Speedball2: Brutal Delux eller är det bara ett lustigt sammanträffande :?:
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

Brain

Citat från: "xDantex"hey Brain. Någonsin spelat det gammla Sega/ Amiga liret Speedball2: Brutal Delux eller är det bara ett lustigt sammanträffande :?:

Va fanns det ett sådant  :wink:

Självklart! Ett av de bästa sportspelen som gjorts!
Kanske skall ta med Amigan ner och koppla in den för lite retrospel
Tomas Davidsson

KOBOLDKUNGEN

Jag och mina n*z*-vamps är med igen!

Lite konstruktiv kritik:
Superjobb med ligan Brain, men vore det inte roligare med en stor cup där ettan möter åttan (beroende på hur många lag det är då) o s v, istället för att dela in varje cup i två småcuper. Känns lite muppigt att spela semi det första man gör och tråkigt att lagen som ligger i botten inte får chansen att vinna en cup. Kändes också muppigt att det var publikbonus i losercupen. Vilken publik bryr sig om den, det är ju en loooosercup.
www.jisit.se

Fluff

Citat från: "Fluff"ja. men det var ju det jag menade. du ska strunta i det jag skriver  :wink:

Om jag skall strunta i det du skriver skall jag alltså ignorera ditt inlägg om att jag skall strunta i vad du skriver. Detta medför ju att jag skall läsa det du skriver och följdaktligen skall jag ignorera det du skriver. Detta leder i sin tur till att jag skall ignorera det du skriver. Ignorerar jag vad du skriver skall jag läsa vad du skriver... Hur skall du ha det egentligen?

precis så ska det vara!
ät en makaron till!

Brain

Kommer nytt spelschema under kvällen. Vet att någon snackade med mig om att hoppa in och spela BB men jag har glömt bort vem  :oops: . Vet ni med er så hör av er till mig ASAP.

Edit: Var Lindén.

Angående Cup/Losers Cup: Testade lite annat upplägg för att inte vissa lag skulle få så mycket mer spelade matcher än andra. Har ett nytt upplägg till nästa cup som fungerar enligt följande:

8 spelare går till cup, de som blir utslagna i första omgången går till Losers cup. På detta sätt får alla kvalade chansen till stora bucklan samt att man inte spelar allt för många mer matcher än de som åker på spö direkt.
Tomas Davidsson

KOBOLDKUNGEN

8 spelare går till cup, de som blir utslagna i första omgången går till Losers cup. På detta sätt får alla kvalade chansen till stora bucklan samt att man inte spelar allt för många mer matcher än de som åker på spö direkt.

Låter bra  :D
www.jisit.se

Brain

Får skjuta på spelstarten till nästa vecka då jag inte hinner få ordning på allt i rimlig tid denna veckan
Tomas Davidsson

Brain

Aaarrgh.... Har legat sjuk och har inte orkat göra något... Det kommer en liga men först när jul och nyår är bakom oss. Känns för stressigt att få ihop den innan
Tomas Davidsson

Fluff

hinner man hoppa på då?

nytt lag och nya krafter.

The Gingerbreads! these ancient khemri cookies has once again risen from their masters ovens...
ät en makaron till!