Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Fluff

visst. ska bara komma ihåg att packa ner det då. men det bör jag komma ihåg.
ät en makaron till!

Usually_Insane

Waaagh, du har PM
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

modernsavage

http://www.wizard-games.com/forum/forumdisplay.php?f=41

öppen liga i gbg å det är ju inte för långt ifrån borås...   kolla upp det å var med där allihopa!  the moore the merrier !

xDantex

4 - 3 till mina humans vs Jörgens alver efter förlägning. Bissart slut på matchen. Vi placerar figurer inför första rundan i tredje halvlek och rullar upp en pitch invasion på kickoffen. 7 av 9 alver blir stunnade  :shock:
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

Eriksson

Det var helt klart det sjukaste slut jag varit med om i en BB.

Men däremot så var det en öppning med många dubbel döskallar för min del i matchen mot pepparkakorna. Det var inget som funkade så länge Ivar var kvar i lokalen 8)
Men när han traskat vidare fick vi igång spelet och lyckades få till 3-0 mot kakorna :D

Fluff

jaaa... kanske ska göra min headcoach till en miniatyr över Ivar. när han var med funkade det bra för mig.
ät en makaron till!

Ivar

Cheering fans jaayyy!!!!!!
Om ni stöter på problem så kontakta mig i sista hand.

Usually_Insane

Xyzar du har mail, kan inte på måndag tyvärr.
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Fluff

kakorna visade sig hårdare än vanligt. kanske blev de förolämpade av det korta motståndet i form av dvärgar.
lyckades gå igenom av förvånansvärt ofta, dock blev det bara 2 cas. något jerry nog är glad för så som jag slog ett tag.
bara lite tramsiga människor kvar att möta i sista matchen.
ät en makaron till!

cracked_open

AV9 = Smör mot Stefans kakor
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Eriksson

Sökes: Motståndare Pierre (soulreaper)
Vore kanon om du kan höra av dig då jag försökt nå dig.
Mvh....

Fluff

hur går det med matcherna Pierre?
mina kakor har bara dina kaniner kvar.
ät en makaron till!

Xyzar

Åkte på läskigt mycket spö av Henkes Zombies.
Var sweltering heat, blev förlängning, tappade mina troll och slutade med 6 goblins mot 11 zombies. Slutade runda 5 när min sista goblin föll av plan =/.

Men BB är fanimig kul =)
There is no IRL, there is only AFK.

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "Xyzar"Åkte på läskigt mycket spö av Henkes Zombies.
Var sweltering heat, blev förlängning, tappade mina troll och slutade med 6 goblins mot 11 zombies. Slutade runda 5 när min sista goblin föll av plan =/.

Men BB är fanimig kul =)

Haha... visst är det  :D

Lustigt hur olika matcherna kan utveckla sig med några rätta tärningslag i rätt ögonblick. Jag spöa skiten ur zombiesarna, du spöade skiten ur mig och zombiesarna spöade skiten ur dig.

BB är ett förunderligt spel  :shock:

När blir det cup  :?:
www.jisit.se

Brain

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"
När blir det cup  :?:

Spelveckan tar slut i morgon och då förutsätter jag att alla matcher är så klara de kan blir.

Spelar själv sistamatchen i morgon mot ovan nämnda zombies så framåt onsdag-torsdag kommer listan upp
Tomas Davidsson