Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

soulreaper

Måste tyvärr lämna WO och dra mig ur hela skiten detta pga väldigt mycket att göra på jobbet och att jag precis har flyttat och måste få lite ordning och reda
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Fluff

tråkigt att höra. men förstår dig.
hoppas du kommer tillbaks!
ät en makaron till!

KOBOLDKUNGEN

Hur går det med cupen? Åker bort en vecka f o m tisdag.
www.jisit.se

Brain

Gren 1
TDD-Scullcrushers Redux
NSDAP-Brokeback Mountainers

Gren 2
Kiss me on the lips...-Gingerbreads
Lickspittles - Brutal Deluxe

Vinnarna möter det andra laget som vann inom sin gren, förlorarna går till Losers Cup och möter det lag som förlorade i sin gren

Första Cupveckan blir från nu fram till tisdag 3/3. Semi vecka 10, Final V11

Ny liga startar V12 (Preliminärt, skall dock inte ta lika lång tid att starta upp som den förra)

Hemsideuppdatering kommer!
Tomas Davidsson

Brain

Dubbelpostar lite för att betona vikten av att ni inte skall glömma specialreglerna för cupen:

Goblins likes Blood Bowl and they are completely stupid. They like to play dirty and dirty they play... Each player recives one free Dirty Trick-card during the inducement step.
Tomas Davidsson

KOBOLDKUNGEN

-> xDantex

You got PM!
www.jisit.se

cracked_open

Brain vem skall jag möta nu i BloodBowl? vet du eller när kommer den nya listan?  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Brain

Citat från: "cracked_open"Brain vem skall jag möta nu i BloodBowl? vet du eller när kommer den nya listan?  :wink:

Du möter antingen Vampyrer eller människor då jag inte vet vem som vann matchen.
Sitter en lista på geddon numera
Tomas Davidsson

KOBOLDKUNGEN

Citat från: "cracked_open"Brain vem skall jag möta nu i BloodBowl? vet du eller när kommer den nya listan?  :wink:

Du ska möta mig. PM:a om när du kan!
www.jisit.se

Usually_Insane

Då jag var görsjuk förra veckan och inte kommer till geddon denna veckan. vem möter jag och kan den personen tänka sig att möta mig i början av nästa vecka?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Fluff

då ska möta tommies människor. vinnaren av er ska möta mig i finalen! (av loosers cup)
ät en makaron till!

xDantex

jap, lämmnat dig ett pm
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

Heavy

Nu orkar jag itne dra mig igenom halva tråden för att ta reda på hur mycket folk det är med som lirar, så passar på att ställa frågan här.. Hur många lag är med nu för tiden?

Tänkte bygga mig ett gäng orker och bli med när nästa vända startar, men är ju lite trist om det bara är 4 spelare eller så i ligorna..
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

pannan

Funderar själv på att prova nån gång, kan inga regler
öht dock..
Tror att det är ca 10 lag?

Brain

Citat från: "Heavy"Nu orkar jag itne dra mig igenom halva tråden för att ta reda på hur mycket folk det är med som lirar, så passar på att ställa frågan här.. Hur många lag är med nu för tiden?

Tänkte bygga mig ett gäng orker och bli med när nästa vända startar, men är ju lite trist om det bara är 4 spelare eller så i ligorna..

I den vågen som var nu var det 12 spelare fördelade på två grupper. Räknar med att det blir något liknande i nästa omgång.

Ifall det inte blir allt för många avhopp ser det ut att bli runt 14 spelare
Tomas Davidsson