Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Heavy

Citat från: "Brain"
I den vågen som var nu var det 12 spelare fördelade på två grupper. Räknar med att det blir något liknande i nästa omgång.

Ifall det inte blir allt för många avhopp ser det ut att bli runt 14 spelare

Fan så nice, jag är fetpå :)
I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

cracked_open

Klart du skall haka på Heavy du får ju spela med oss trevliga gossar  :wink:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Fluff

jaa!!
Heavy och pannan: klart ni är på! fler bb-spelare innebär mer blod! mer blod innebär en gladare publik! en gladare publik innebär inga mer buttra kommentarer från ivar! inga mer buttra kommentarer från ivar innebär att alla är glada och nöjda!

jippie!!!
ät en makaron till!

cracked_open

Ivars gnäll driver oss alla  :wink:  Särkilt hans gnäll över bristande bollspel i matcherna  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Heavy

You had me at Blood bitches..

:twisted:

Brain

Citat från: "pannan"Funderar själv på att prova nån gång, kan inga regler
öht dock..
Tror att det är ca 10 lag?

Ifall inte Pierre vill vara med och leka kan du låna mina Humans. Ett ytterst mångsidigt lag som är bland de bästa att lära sig med. (Sedan är det ju alltid kul att någon gång i livet får leka med lite Bunnies :albino:
Tomas Davidsson

Fluff

Citat från: "Heavy"You had me at Blood bitches..

:twisted:

det borde jag anat efter tumincidenten  :wink:
ät en makaron till!

Martin Larsson

Citat från: "Fluff"...fler bb-spelare innebär mer blod! mer blod innebär en gladare publik!...

Uhm det gäller bara om det är spelare på planen som står för utgjutandet och förlorandet av blod, inte om publiken själva gör det genom självmord till följd av tråkig match :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Heavy

Måste ner till klubben och hämta upp mitt gamla plan-projekt om ingen byggt klart det eller det blivit slängt..

Inspirerad till tusen nu trots jag fn bygger necromundagrejs..

Usually_Insane

Citat från: "xDantex"jap, lämmnat dig ett pm

Menade du mig? jag har inte fått något tyvärr. Skicka igen?
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Fluff

vanligtvis_galen; läkare är på väg. de har med sig en kram-tröja till dig  :wink:
ät en makaron till!

Andreas Graae

Ja hörrni det var nog ingen, minst jag som trodde att det skulle gå så bra för min Chaos Dvärgar. Efter mysko matchen med Brain(s tärningar) mötte jag Kari o vann med 4-1 TD o 3-1 i CAS

Så Renis!

It's You And Me in Das Grande Finale!!!!

När kan du spela :P?

Heavy

Spelbart ?

5 linemen
3 blitzers
3 blackorks
1 gobbo
1 troll
2 rerolls

Planen är väl att ha gobbon inne när jag får bollen, byta mot en lineman när det är dags för defence.. sen en extra lineman för att byta mot såna som får pisk..

Nått att ändra på ?
Själv är jag ganska sugen på att ha 4 blackorks och en till reroll iaf.. Ska man döda av trollet och gobbon för det eller vad fan ska jag hitta på ?

Usually_Insane

Jag hade 4 B-O och 4 blitzers och en apotekare... finns inget sugigare än att se sin bästa spelare dråsa i backen första matchen. I och för sig beror det helt på taktiken du kör, fast reserver är aldrig fel.
Men på det stora hela är det ju spelbart, det viktigaste som jag läste i någon annan tråd är ju taktiken sedan starplayerpoints, sedan gear... :roll:  :wink:

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"

Usually_Insane

Fluff och jag tänkte köra losers cup på söndag, undrade om/när någon är i lokalen