Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Brain

Citat från: "Fluff"vilka smulor? jag fixade ju ihop kakorna direkt.

Så mycket kristyr du behövde för att få ihop dem så är det inte mycket kaka kvar
Tomas Davidsson

pannan

pannan

Fluff

Citat från: "Brain"
Citat från: "Fluff"vilka smulor? jag fixade ju ihop kakorna direkt.

Så mycket kristyr du behövde för att få ihop dem så är det inte mycket kaka kvar

mmmm... kristyr!! mmm.. kakor.... kristyr gör det ju bara goare. och nu har kakorna nummer spritsade på ryggen
ät en makaron till!

Brain

Bästa BB-citatet jag sett på länge:

CitatI have to say also that his capacity to fail GFIs has risen sharply since he got Sure Feet..."
från Smeborg på tallkbloodbowl.com

Cupträd postas i morgon, söndag, och första veckan startar på TISDAG 19/5 men ni kan börja spela direkt.
Tomas Davidsson

Fluff

Cupträd postas i morgon, söndag, och första veckan startar på TISDAG 19/5 men ni kan börja spela direkt.

underbart brain!
ät en makaron till!

Brain

Då var det CUP!

Cupträdet ser ut som följer:

Deliverance - The Ginger Breads
Lothern Luscious Legwarmers - NSDAP

Brutal Deluxe-Skullcrushers Redux
Queer Park Rangers-Fisting For Fury

De som förlorar sin match går till Loosers Cup och möter den andra förloraren i sin gren.

Kompletterande statistik kommer (samt att jag skall få i ordning  på hemsidan igen)
Tomas Davidsson

Fluff

åh! härlig match du får Brain!
ät en makaron till!

Brain

Citat från: "Fluff"åh! härlig match du får Brain!

Så rolig är den inte... Peter jinxar mig fett... En oavgjord och en förlust i vår matchstatistik med dessa lagen...
Tomas Davidsson

Usually_Insane

Citat från: "Fluff"åh! härlig match du får Brain!

Så rolig är den inte... Peter jinxar mig fett... En oavgjord och en förlust i vår matchstatistik med dessa lagen...

Har ju Jinxed som en trait... behöver bara klura ut om jag har en trait till och mina special stats... Perks och skills också, klart gambling måste vara lågt...
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Fluff

jag vet! varför tror du jag tycker den är rolig?  :P
ät en makaron till!

Fluff

hur har det gått med cupen?
snart dags för sista ligan också eller?
ät en makaron till!

pannan

Imorgon är det final mellan Renis och Brain.

Usually_Insane

lite nyfiken på vem jag skall möta i losers cup faktiskt
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

KOBOLDKUNGEN

Looooooooosers cup  :roll:

Le grand final går av staplen idag 1800 och då ska det utrönas vilka som är elakast av muterade avgudadyrkare och blodsugande högerextremister    :twisted:
www.jisit.se