Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

Eriksson

Vi lyckades med tur/otur/flyt/konstiga händelser/luriga kort/m.m/m.m
Ta oss vidare till final.
Denna matchen kommer iallafall skrivas till historien som en av dom roligaste och sjukaste matcherna jag spelat. Den hade allt och lite till.
Att vi sedan fick avgöra i sudden runda 5 var enbart grädden på moset.
Tackar ödmjukast för motståndet.... :)

Fluff

ja, det var den mest udda och roliga match jag spelat tror jag. väl värd en förlängning.
ät en makaron till!

Kari

Tisdag kl 18.00 är satt för det högtidliga evenemanget.
"O divine art of subtlety and secrecy! Through you we learn to be invisible, through you inaudible, and hence we can hold the enemy's fate in our hands."
― Sun Tzu, The Art of War

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Fluff

hur gick finalen? eller är den ännu ospelad?
ät en makaron till!

Brain

Finalen är spelad och IndiaNecroPolis Buhfoolers plockade hem segern

Grattis till Kari än en gång. Inte många månader kvar nu till hösten och den nya ligan :-)
Tomas Davidsson

Fluff

härligt härligt!
ska förhoppningsvis bli en riktigt underbar höst.
ät en makaron till!

Fluff

någon som vill spela en match på typ torsdag när som helst eller dagtid fredag? gärna då något lag jag inte mött. dvs. något av de fyra lagen från south som jag inte mött; killer bunnies, ogres, chaos och ett orclag.

om någon är sugen så hojta till.
ät en makaron till!

cracked_open

Jag är ledig på fredag så det skulle nog vara trevligt med en BB match.
8)
George S. Patton

Fluff

underbart! säg en tid du vill dra igång bara. inte försent då flickvännen kommer på kvällen, behöver vara klar runt 19.
ät en makaron till!

cracked_open

ha ha din toffel  :wink:  Nej jag har samma problem så vi får smyga med våran bloodbowl match under dagtid  :D Men gör så att du slår mig en signal så snackar vi en tid istället  :wink:

0706-932887
George S. Patton

Fluff

oooh, smyga! du och jag? okej, slår en pling imorgon så bokar vi in vår smygmatch  :wink:
ät en makaron till!

Fluff

en riktigt trevlig bb-match spelades idag. efter första halvlek stod det 3-0 i min favör och jerry muttrade något om att man inte kan göra något då motståndaren hela tiden slår 5or och 6or.
matchens händelse var när min stjärncatcher gjorde en leap in i två tackle zones, plockade upp bollen som ingenting och gjorde en strålande passning.

det var dock för mycket för ogräset som började tröttna och gick på starkt i slutet av matchen. värst var ogre nr 6 som gjorde 2 kills! på två av mina bästa spelare. lyckades rädda min wardancer med apotekaren men min stjärncatcher är för evigt borta  :cry:

slutresultatet skrevs till 3-1.
ät en makaron till!

cracked_open

Ha ha jo men du får erkänna att du slog nog max en eller två ettor under hela första halvlek  :wink: Men det var en trevlig match.
George S. Patton

Fluff

ja absolut! jag slog som den gud jag är  :lol:
aldrig haft sånt tärningsflyt tidigare. allt funkade. misslyckades inte med ett enda tärningsslag och den gång jag slog en etta hade jag antingen skill för att få slå om eller en reroll.
i andra halvlek slog jag väl fler ettor men långt ifrån många, under 6 st under hela matchen vågar jag nog påstå.
ät en makaron till!