Plaaaaay Baaall!

Startat av Brain, april 13, 2008, 16.04

Föregående ämne - Nästa ämne

KOBOLDKUNGEN

NSDAP-Bunnies of LÖÖÖÖV 2-0 cas 0-4 gate 44000  :D
www.jisit.se

Brain

Så hände det... Med ordentliga heja-ramsor och hjälp av Tzeentch stoppades Lustrian Blitzers vinst-svit.

Brutal Deluxe vann automatiskt bollen (Team Anthem) och lyckades få in bollen runt runda 3. Det såg sedan länge ut som det skulle stå sig till halvtid men Lustria Blitzers kvitterade i runda 8.

Andra halvlek inleddes med att bollen delades i två (Ball Clone) och detta konfunderade LB:s spelare till den grad att de knappt lyckades med något. I mitten av driven hade de dock fått kontroll på en boll och sprang in för TD men bollen försvann i tomma intet. Den riktiga bollen fanns nära LB:s Touchdown zon och BD såg till att de kunde göra sin vinst-TD i sin runda 8.

Brutal Deluxe TD 2-1 CAS 3-0 Winnings 60000

Marcus hade en extremt dålig dag med sina tärningsslag. Många missade extrasteg och duckningar med omslag medan jag fick två bra kort och slog överlag bra.

Hoppas på Brokeback Mountainers i finalen för att ge betalt för gammal ost :twisted:
Tomas Davidsson

cracked_open

Det avgörande slaget mellan TDD och Brokeback Mountainers går av stapeln ikväll.

Det skall bli spännande att se om dvärgarna åter klarar av bedriften att få ner bollen i motståndarens endzone eller om brokeback grabbarna har lärt sig nya fula knep får att sno åt sig vinsten.
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Brain

Citat från: "cracked_open"Det avgörande slaget mellan TDD och Brokeback Mountainers går av stapeln ikväll.

Bra, då vet jag vem jag skall möta efter ikväll då. Kommer vara nere och spela brädspel.

Glöm inte att det är lite specialregler då det faktiskt är en semi samt specialreglerna för Moot-cup
Tomas Davidsson

xDantex

DUM DUM DUM!!!

Brokeback mosar dvärgarna med mäktiga 1-0 i förlägningens sjunde runda! inte en cas gick till dvärgarnas favör, 2-1 till Brokeback

förbannat spännande match fylld med måste slag på 2 och 3+ som sket sig för båda sidorna. Så nu ligger 1an och 2an efter gruppspelet och blöder i varsin liten pöl :twisted:

Brain.... nästa lördag smäller det... CUPFINAL!!!
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

Brain

Citat från: "xDantex"Brain.... nästa lördag smäller det... CUPFINAL!!!

Kommer bli tungt... Äntligen skall jag få en revansch för förstamatchen.

Blood for the Blood-God!
Skulls for the Skull-Throne!
Touchdowns for Brutal Deluxe!
Tomas Davidsson

Usually_Insane

Gör det officiellt: Skullcrushers kommer tillbaka, Durkos är på hjärnkirurgi men mina andra glada gossar skall nog ge er (lite grönmosigt att träna på)!
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Brain

Citat från: "Usually_Insane"Gör det officiellt: Skullcrushers kommer tillbaka, Durkos är på hjärnkirurgi men mina andra glada gossar skall nog ge er (lite grönmosigt att träna på)!

I samband med cupslut startar ett nytt gruppspel. Jag vill ha info om ert fortsatta deltagande samt eventuellt lagbyte senast 6 December.

Posta här ifall ni skall vara med och PM:a mig lag (Har jag inget PM antar jag att ni fortsätter med samma)
Tomas Davidsson

KOBOLDKUNGEN

Hur går det i loser cupen då? Har Warriors of the Warpstone - LickSpittles lirat?

Åker bort på onsdag så jag kan spela final tidigast söndag kväll.
www.jisit.se

Brain

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Hur går det i loser cupen då? Har Warriors of the Warpstone - LickSpittles lirat?

Åker bort på onsdag så jag kan spela final tidigast söndag kväll.

Dom ligger lite sent... åk du bort i godan ro så skall du kunna spela final mån-tis nästa vecka
Tomas Davidsson

Fluff

ja.. vi är lite sega
planen är att spela vår match på fredag då jag kommer till borås då.
dock så kommer jag redan på torsdagen nu då jag ska på anställningsintervju på torsdag. så matchen spelas kanske på torsdag men troligen fredag.
dock så flyttar jag till halmstad på söndag så om jag vinner kommer jag tyvärr inte kunna spela cupfinal...

pga flytten är jag också osäker på hur mitt fortsatta deltagande kommer se ut... men jag hoppas på jobb i borås och därmed fortsatt deltagande. men jag lovar inget.

när är andra gruppspelsstarten?
ät en makaron till!

Brain

Citat från: "Fluff"när är andra gruppspelsstarten?

9 december (V50)
Tomas Davidsson

soulreaper

jag är med samma lag
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

xDantex

Jag och mina fjolliga bergsklättrare är med
Recruiting Sergeant: Beautiful baby, Ma\'am.
Pvt. Lei Sahara: Thank you, Sergeant.
Recruiting Sergeant: Trooper likes me, huh?... Hurry up spud, we need fresh meat for the grinder.

cracked_open

Mina dvärgar är på med nya tag.....frukta dem. Vissa mer än andra Tommie  :twisted:
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton