Warhammer på Onsdagar..

Startat av Heavy, november 10, 2004, 08.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Turnering/kampanj eller mer ordnad aktivitet runt WFB ??

Självklart !
10 (71.4%)
Nja, dom brukar ju självdö efter nån vecka..
1 (7.1%)
Nee, roligare att spela kravlöst med olika motståndare !
3 (21.4%)

Antal personer som röstat: 14

Omröstningen har avslutats: november 10, 2004, 08.20

Patrik

Emil, jag kan egentligen börja när som helst. Säg bara en tid så kan jag öppna en burk med pisk åt dig  :twisted:
Blood for the blood god.

emil

Ska vi säga 17:00 då? Burk med pisk? :shock: Du har börjat spela DL Slaneesh eller vad? :wink:

Heavy

I never had enough money or enough privilige to be white!
Im white trash and society better learn how to recognize the difference.

Patrik

:lol:

Gjorde inte ens den kopplingen.

Någonting jag kom ihåg från en serie jag läst eller liknande  :wink:

Angående tiden, visst är där 17.00
Blood for the blood god.

Martin Larsson

Det är nog ganska tveksamt om jag kommer den 22:a, massa löst folk kommer ju hem över jul och man måste ju förpesta deras tillvaro när man har chansen :twisted:

Fast å andra sidan kanske ni blir glada över att slippa Konrad von Carsteins 67 modellers "dödsbuss" :roll:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Ewers

Far man vara med med en nastan helt omalad arme? Det kommer ju ge inspiration till att mala...  :D

/F  8)

Patrik

Vi har inga målningskrav,  även om det naturligtvis är trevligare med en målad armé (ska jag säga som troligen kommer dyka upp med mina vampire counts om jag håller på att måla om lol)
Blood for the blood god.

Heavy

Jag kör med en 100% omålad armé för tillfället så.. Och nån proxyad figg har man med med så :)

Martin Larsson

Ser du Fredrik, fritt fram för dig att va med och leka oxå :D Ju mer WHFB som spelas på geddon destå bättre :!: (sen ska alla sluga spelare med mig, emil och de få andra resenärerna på vår konventsturne, bara så ni vet...)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

emil

Citat från: "Martin Larsson"Ser du Fredrik, fritt fram för dig att va med och leka oxå :D Ju mer WHFB som spelas på geddon destå bättre :!: (sen ska alla sluga spelare med mig, emil och de få andra resenärerna på vår konventsturne, bara så ni vet...)

Jupp! Och i år så kommer jag att vara elakk! (Med 2 K!) No more mr Nice-guy, heh heee...  :twisted:
Allt för världsherravälde!

Hail Sigmar

Tja!

Hörru du Heavy, ska du ner på onsdag & lira wfb, det är väl dags å se vem som har den mäktigaste Greenskin klanen, ett möte mellan dessa två Titaner som bara kan sluta med en seger som en känd Grek vann en gång mot Romarna tror jag, å den kända grek Generalen  sa när han spöade upp Romarna- En sån seger till å jag har ingen armè kvar.

Fast jag säger Waaaagh istället. Med andra ord, vad sägs om en dust på onsdag?

Mvh
Henk
All makt åt Tengil. Vår befriare!

Patrik

Du är en riktig bad boy du ;)

Vet inte om jag dyker upp själv faktiskt. Skulle tro det, bara min förkyllning jävlas lite mindre med mig.
Blood for the blood god.

Patrik

Kom på det, hur går det med kampanjen? Finns det någon chans att den kan komma igång snart eller?  :D
Blood for the blood god.

emil

Jag vill också spela!  :cry:

Heavy

Kommer kanske in imorgon, och då kan vi la ta ett lir Henk :)

Kampanjen ja.. Efter att ha lånat Generalens kompendie ab Henk finns ett halvfärdigt koncept i mitt huvud.. Men, jag har i all upphöjd vishet bestämt mig för att vänta med kampanjande till efter Egon.. Så ge er till tåls en stund till så rullar vi se..