Spelare sökes här!

Startat av Clifford, maj 23, 2008, 16.24

Föregående ämne - Nästa ämne

fia

okay.. du får skicka mess då r för jag är iväg då..
ny i stan

jättem jorme

nån som vill spela till vardagen eller till helgen ...  

tomb kungar eller ödler  /klas

fia

jag och min bror tänkte ta oss en match idag.. så om nån vill spela så hör av er..
ny i stan

dilba

Jag kan spela idag Fia men kan börja senast fyra men helst tidigare.

fia

okay... vi kan nog inte tidigare än 4.. men fyra kan vi..
ny i stan

Huggorm

jag kanske kan ta en match också om det finns några spelare över
Död åt Tengil!

jättem jorme

Citatjag kanske kan ta en match också om det finns några spelare över

jag kan ta o spela john om du känner för det, eller mot nån annan också

:D

fia

vi kan hinna ner till tre.. så om ni kan spela då.. vore bra om 2 kan då så vi får vars en att spela mot..
ny i stan

fia

nu när den lilla skiten kom upp sa han att han ville spela mot mig.. så han och jag ska ta oss en dunst.. så vi dyker upp senare och hoppas på att det är folk där..
ny i stan

Huggorm

jag är här, bara att komma förbi
Död åt Tengil!

Ola

Fia, provspela odöda 10mm figgar på söndag em/kväll?
Nemo hinner kanske också ner, då kan han eller jag vara Umpire (opartisk "domare").
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

fia

okay.. låter som en bra idé.. tid?
ny i stan

Ola

16-17 tiden typ.
Återkommer med def besked på söndag.
mvh ola
Sir Killalot II for the masses!

fia

ny i stan

sjöstrand

Tja!

Tänkte annonsera mitt intresse för att spela lite 40k.
Har tid de flesta helger och varannan vecka på eftermiddagar/kvällar.
Jobbar tyvärr 2skift på Ericsson och har svårt varannan vecka.

Kruxet är att jag i skrivande stund inte har en enda figur själv, sålde allt när jag flyttade till Japan för 3år sedan och funderar på att börja om nu igen när jag kommit tillbaka.

Men innan det blir investerat tusentals kronor i Tyranid plast ville jag kolla hur stort intresset är för att spela, helst se om det kanske går att spela nån gång i veckan, minimum 1 gång. Annars får jag syssla enbart med terräng.  :wink:

Jag tänkte göra en lite finare  proxy arme tills det ramlat in tillräckligt med monster, men om någon har alldeles för många arme:r till hands och kan tänka sig att låta mig spela ena, så spelar jag gärna vilken arme som helst, t.o.m Eldar  :D

Jag lyckades prata med Robin Fredman, fick lite telefonnummer till kända 40k spelare, men jag hoppades att de skulle läsa forumen här och kanske höra av sig till mig innan jag ringer upp och hotar med proxy arme.  :?

Jag dyker upp på söndag för styrelse mötet.

Men om någon inte kan komma då, maila gärna eller ring/smsa. Med 1-2 dagars förvarning kan jag nästan garanterat komma förbi, om jag inte jobbar.

Email: japanfanboy@spray.se
Mob: 0763102580