Spelare sökes här!

Startat av Clifford, maj 23, 2008, 16.24

Föregående ämne - Nästa ämne

Stefan

Citat från: "cracked_open"Jag lirar bandy på onsdag men jag antar utmaningen vilken annan dag som helst  :twisted:

Då tycker jag vi kan planera in till möjligtvis nästa vecka att mina rymdalver får smiska lite mesiga människor  :D

cracked_open

If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Stefan

40k någon dag nu i veckan? :) Någon som är sugen?  :D

Thure

tyvärr, spelar inte mot noobs ;)

jättem jorme

Stefan

:(  Får helt enkelt ta och tröst-äta lite godis och måla i veckan istället då  :bounce:

cracked_open

Hade gladeligen spelat mot dig Stefan men mitt schema är fullbokat inför BSK. Någon kom på idén att 20-25 nya guards behövde målas upp *mummel*
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton

Stefan

Någon som är sugen på att möta mina eldar imorgon?  :)

Stefan

Imorgon torsdag så ska jag spela mot Erik vid 6 tiden.

Om någon har lust spelar jag jätte gärna mot någon efteråt eller före (är nere på Gedon runt 4)  :)

KOBOLDKUNGEN

Någon som vill 40k-julvaka? Dagen innan julafton då alltså.
www.jisit.se

Stefan

Citat från: "KOBOLDKUNGEN"Någon som vill 40k-julvaka? Dagen innan julafton då alltså.

Tror inte att jag har något speciellt för mig dagen före julafton, jag återkommer om ett par dagar men jag är intresserad  :)

KOBOLDKUNGEN

Låter bra, gör så.  :)
www.jisit.se

Stefan

Jag är på för spel dagen före julafton :) Säg till vad du vill spela för poäng osv så styr vi upp nåt! :)

KOBOLDKUNGEN

Jag har nyligen lirat, det gick åt skogen, för första gången på sisådär 5-10 år så jag har ingen större koll. Men 1500p verkar ju vara någon slags standard och inte så jobbigt att släpa med från Göteborg heller. Tänkte vara med och lira brädspel på kvällen med om vi kan börja nån gång mellen 12-14 vore fint?

Sen vet jag inte vem du är?  :)
www.jisit.se

Stefan

2 tiden & 1500 låter kanon!  :)

Jag heter Stefan, relativt ny på föreningen så tror inte vi har träffats på tidigare, så det ska bli kul! Väl mött den 23e då!  :)