Spelare sökes här!

Startat av Clifford, maj 23, 2008, 16.24

Föregående ämne - Nästa ämne

deadbolt

jajjemen, lite stryk kan inte skada, såg ju hur det gick för de nobla blå.. :)
ska bara kolla med jonas när vi skulle spela.

/Sala
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

dasher

deadbolt

jag blir ledig vid 13, drar ner då.
“Elvis is that which is. Bigfoot is that which was. Space aliens are that which will be. The Holy Trinity of white-trash religion. "

dasher

KOBOLDKUNGEN

Tar eventuellt gärna ett game mot någon, efter att jag spöat Sala, om inte klockan är tusen. Vi ska börja 14 men för oss neonewbies tar det ju en stund.

edit: Jag menar dels är vi nybörjare och dels är vi gamla och gaggiga.

Förövrigt kommer vi börja 13 istället.
www.jisit.se

dasher

jag och stefan ska spela vid 13 också, sen ska ju jag spela mot sala men stefan kanske vill ta en match mot dej, han kollar säkert forumet snart :P

KOBOLDKUNGEN

I´m on, om det inte blir för sent, men ni lär ju få vänta 2-3 timmar!
www.jisit.se

deadbolt

äh vi gamlingar får väl lära oss snabba på, vad jag förstår det som så är konventsmatcherna runt 3h?

Stefan

Jajjemen jag är nere vid 1 med så styr vi upp nåt :D  Ää skit samma om det tar lite tid, det är skoj att bara snacka lite skit medans man väntar med  :wink:

Stefan

Spelar gärna mot någon på Söndag, tänkte försöka få lite grepp om att spela necrons  :)

deadbolt

jag tar gärna en match mot dej och en mot Erik på söndag, säg att jag dyker ner vid 13.

Stefan

låter perfekt, ses då!  :D

dasher

ja men vad bra, då kan ju jag spela blood angels ändå! :D

jag kommer ner på söndag med

Stefan

Verkar som att lokalen är bokad för något brädspel hela denna helgen, det hade jag missat helt..

Får ta och börja efter 3 verkar det som eller strunta i det helt, vad säger ni Erik & Sala?

deadbolt

vi kör vid 15.00 istället då, kvällen är lång :)