Spotify

Startat av pannan, december 16, 2008, 14.51

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

Ivar hade en bra ide om en alldeles egen tråd som ni kan gå loss i, så här kommer den!

*admin-edit* Sådär, nu är tråden om Spotify istället ;)

sebbe

går det inte att klippa hit alla inlägg så vi har nånstans att starta :D

iallafall, jag kör spotify och tycker att det är asbra. lite synd att jag inte kan köra det i ipoden/telefonen bara, men det lär väl dyka upp snart, så då får man väl hitta nån fast taxa för nättrafik och hoppas att det går snabbt nog då.

för att knyta det till diskussionen så tror jag att det är sådana tjänster sm kommer att minska illegal fildelning, inte hårdare lagar. Min uppfattning är att det inte går att fälla en fildelare utan att kränka integriteten om man inte "tar dem på bar gärning" eller om de på nåt annat sätt själva klantar sig.

vad jag mest undrar är exakt vad som menas med "sannolika skäl"
sen finns det EU-mopar
då får man köra i 45

Freij

Citat från: "sebbe"iallafall, jag kör spotify och tycker att det är asbra. lite synd att jag inte kan köra det i ipoden/telefonen bara

För Spotify vet jag inte men för Deezer finns en app för iPhone/iTouch.

Brain

Kan ju göra detta till en Spotify-tråd då Cliff nu delat den andra.

Fick en invite idag och är hittills mycket nöjd!
Fortsätter det så här kommer jag nog prenumerera!
Tomas Davidsson

Freij

Jag har ännu bara kört Deezer eftersom jag inte orkat skaffa mig en invite för att testa Spotifys utbud, men det är väl lika bra att ta tag i saken nu.
Är det ngn som har en invite över så får ni gärna skicka ett PM.

Martin Larsson

Uhm är det bra det där Spotify?

Tar gärna en invite om någon kan fixa det och checkar läget 8)
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Brain

ifall man har Bredbandsbolaget kan man få spotify gratis till april för att testa

Invite-versionen har reklam-jinglar litte sporadiskt utplacerade men det har inte vart så störande.
Tomas Davidsson

Gobbos Spider

Verkar som de drar sig för att dela ut invites. Har väntat 3 veckor på något svar.
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

Brain

Citat från: "Gobbos Spider"Verkar som de drar sig för att dela ut invites. Har väntat 3 veckor på något svar.

Vet inte ifall de delar ut så många invites på det sättet. Alla som betalar får några inbjudningar och kan då dela med sig till dem de vill.

Finns massa utlottningar, bara att googla

Måste ge dom creds för sättet att bygga upp ett intresse och samtidigt få betatestare
Tomas Davidsson

Clifford

Mitt elbolag gav mig 6 månader gratis...

biggabush

Jag känner Spotify o har varit betatestare i ett år. Maila mig så fixar jag invites.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Jokkoman

Du ska alltid vara värst Anders...;)
//Men vad vet jag

biggabush

Jag har fått 50 invites nu. Maila mig om ni vill ha.
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Sparvel

Fick en invite för nåra dagar sen, tycker det är mycket bra so far!
men som sagt: vill ha i ipoooood  :wink:
"The wind was not the beginning. There are neither beginnings or endings to the turning of the Wheel of Time. But it was a beginning."

Robert Jordan
17/10-48 - 16/9-07

rAWTAZ

Kan någon som kan det här med data och IT upplysa mig om huruvida det är möjligt att starta Spotify, och sedan utan att söka efter viss musik, välja någon topplista, eller på något sätt göra ett urval i det utbud av musik som finns i Spotify, börja spela igenom alla låtar, helst i slumpmässig ordning.

Alltså samma sak som att starta iTunes, välja musikbiblioteket, aktivera slumpmässig ordning, och klicka på Play.

:shock: