TINITUS FESTIVAL 2009

Startat av Gobbos Spider, januari 21, 2009, 18.45

Föregående ämne - Nästa ämne

Gobbos Spider

CitatTINITUS FESTIVAL 2009

10-11 APRIL 2009
MÜNCHENBRYGGERIET STOCKHOLM

AND ONE
COMBICHRIST
DIE FORM
THE KLINIK
NOISUF-X
NORTHBORNE
PORTION CONTROL
SPECTRA PARIS
SUICIDE COMMANDO

More info at http://www.tinitus.com

Någon intresserad?
I would never die for my beliefs because I might be wrong.

Bertrand Russell

KOBOLDKUNGEN

www.jisit.se

Den Gamle

Jag och Tobias ska nog också dit.
"My center is giving away, my right is pushed back, situation excellent, I am attacking."
Marshal Ferdinand Foch in message to HQ, Marne 1914

biggabush

Nej.

(Det är 2009 nu.)

((Nostalgi är ute))

(((In med de nya intrycken!)))

((((VÅGA))))

;-)
\"Bättre att dö till sjöss än som en ko på halmen\"
(Anders Bersten, styrelseledamot)

Gobbos Spider

Citat från: "biggabush"Nej.

(Det är 2009 nu.)

((Nostalgi är ute))

(((In med de nya intrycken!)))

((((VÅGA))))

;-)

Alldeles rykande färskt. Har inget att göra med nostalgi. För övrigt bygger ju all musik på gamla anor så det argumentet köper jag icke.

:shock:
Einsturzende gjorde en platta på en bro. Mer nyskapande blir det nog inte.
Vi är stuck med kretsloppet inom musik. När tonerna och ideerna tar slut så återvinns dem. Detta gäller även knåppande,knorrande och knarrande musiker som inte kan sjunga.

Bertrand Russell

biggabush

Jag skämtade bara Nissepisse. Du kan glädja dig åt att du i vart fall inte kan sägas ha lika dålig smak som Ewers ;-)

Dessutom min gode gamle pungsvettare så vet du ju att jag har rätt och du har fel.

Säg efter mig nu: "Du har rätt och jag har fel"

:twisted:

Gobbos Spider

Citat från: "biggabush"Jag skämtade bara Nissepisse. Du kan glädja dig åt att du i vart fall inte kan sägas ha lika dålig smak som Ewers ;-)

Dessutom min gode gamle pungsvettare så vet du ju att jag har rätt och du har fel.

Säg efter mig nu: "Du har rätt och jag har fel"

:twisted:

Skivbolagsdirektörshumor.  :P

Bertrand Russell

biggabush

Ewers

Att klaga på min musiksmak är väl så långt ifrån nyskapande man kan vara...  :wink:

Där får du nog ställa dig i kön efter alla de andra trångsynta människorna med ett fördämt behov av att klaga på dem som inte är av samma åsikt som de själva samt finner en njutning i att göra sig lustig på andras bekostnad och dessutom saknar förmågan att inse att det är de själva som ger uttryck för dålig smak eller rättare sagt avsaknad av smak i en social bemärkelse när de likt en rasist eller främlingsfientlig individ inte klarar av att någon annan har en åsikt de själva inte har och dessutom står upp för den alltså är det ett intressant uttryck som visar på en stor mängd brister hos individen när man gör uttalanden som dina mr Biggabush

Gobbos Spider

Varsågod.
En liten display av årets artister.
Mest tokiga Norrmän verkar det som.
Mest glädjande är att Cyberpunkstilen inte gått i graven riktigt än.

Någon för Mad MaX 4 ???

And One - Panzermensch

Combichrist -Get Your Body Beat

Die Form - Masochist

The Klinik

Noisuf-X - Hit Me Hard

Northborne - I´d fuck me

Portion Control

Spectra Paris- Mad World

Suicide Commando - One Nation under God

Bertrand Russell

Jimp

Citat från: "Ewers"Att klaga på min musiksmak är väl så långt ifrån nyskapande man kan vara...  :wink:

Där får du nog ställa dig i kön efter alla de andra trångsynta människorna med ett fördämt behov av att klaga på dem som inte är av samma åsikt som de själva samt finner en njutning i att göra sig lustig på andras bekostnad och dessutom saknar förmågan att inse att det är de själva som ger uttryck för dålig smak eller rättare sagt avsaknad av smak i en social bemärkelse när de likt en rasist eller främlingsfientlig individ inte klarar av att någon annan har en åsikt de själva inte har och dessutom står upp för den alltså är det ett intressant uttryck som visar på en stor mängd brister hos individen när man gör uttalanden som dina mr Biggabush

HAHA, punkter kära Ewers =P
Ill dance for Gil!!

Martin Larsson

Citat från: "Jimp"
Citat från: "Ewers"Att klaga på min musiksmak är väl så långt ifrån nyskapande man kan vara...  :wink:

HAHA, punkter kära Ewers =P

No shit :shock:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

KOBOLDKUNGEN

Någon som bestämt sig för att åka?

Funderar allvarligt på det och ska bestämma mig i dagarna.
www.jisit.se