Huvudmeny

Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

JElfving

inget för mig idag tyvärr

Barcus

Tjip pojkar.

Jag är ledig på onsdag (i morgon) och börjar sent på torsdag vill gärna spela lite kanske Kub på kvällen någon som har lust att vrida lite bilder på dagen?
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

JElfving

Kör gärna lite kub imorrn kväll. Vore ju grymt att få ihop 6 pers så vi kan drafta istället för Sealed.

Brain

Jag har kvällsplanering på onsdag...
Tomas Davidsson

Barcus

Var nere på Geddon i dag har nu byggt 3 nya standard lekar.

Vill spela standard mot folk se till att bygga lekar nu så man kan spela helt ok med prox typ 8 prox per lek ink sideboard.

Spelar på dagarna fram till halv tre nu torsdag och fredag.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

Min plan sket sig det kom massa snö fixa med vinterdäck.

Men nu är däcken på och jag är ledig måndag och grymt sugen på att vrida lite bilder nere på Geddon..
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Jag åker och spelar Friday Night Magic (draft) på Wizard games idag, även Andreas (Teaz) kommer vara där...
Jag tar bussen från Borås 15:15, och åker sedan bil tillbaka, tyvärr ingen ledig plats i bilen.

Håll tummarna :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Nåon som vill pilla lite magic inför bsk.

Jag kan kvällar efter 20:30 eller hela torsdagen typ har några ärenden och bsk fix.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

Är det någon som har två eller en blå titan att låna eller byta med mig till bsk.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

Igen som har lust med en lugn lördags kväll spela lite kanske en draft om man blir ett gäng.

Skall nämligen jobba i morgon så inget festande för mig.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Robin

Dagens building on a budget har en riktigt cool lek med min favorit från Scars i en av huvudrollerna (Grand Architect). Även Master Transmuter är med!

http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/boab/118
Jag vann combat med 13.

Plutonergy

Citat från: "Robin"Dagens building on a budget har en riktigt cool lek med min favorit från Scars i en av huvudrollerna (Grand Architect). Även Master Transmuter är med!

http://www.wizards.com/magic/magazine/article.aspx?x=mtg/daily/boab/118

go lek! :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Tjip alla är det någon som är sugen att spela lite på torsdag fredag jag är ledig båda dagarna kan spela vilken dag som hela dagen.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

JElfving

Citat från: "Barcus"Tjip alla är det någon som är sugen att spela lite på torsdag fredag jag är ledig båda dagarna kan spela vilken dag som hela dagen.

sure. nån av dagarna kan jag. återkommer

JElfving

torsdag verkar väl vettigast då det är städdag i lokalen på fredagen.

såå vilka kan och när kan ni? (har ny edh-lek!)