Huvudmeny

Magic

Startat av nilP, februari 01, 2009, 17.37

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Citat från: "JElfving"torsdag verkar väl vettigast då det är städdag i lokalen på fredagen.

såå vilka kan och när kan ni? (har ny edh-lek!)

hur vet vi att det är städdag på fredag?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Citat från: "Plutonergy"
Citat från: "JElfving"torsdag verkar väl vettigast då det är städdag i lokalen på fredagen.

såå vilka kan och när kan ni? (har ny edh-lek!)

hur vet vi att det är städdag på fredag?

Man läser tråden på forumet (Ligger under "Lokalveckan" i huvudmenyn. Annars är tråden rätt aktiv så att den poppar upp titt som tätt ifall man klickar på "Ny post" knappen)
Tomas Davidsson

pannan

Kan tidigt på torsdag, fram till ca kl 15.

JElfving

imorgon torsdag kl 11 spelar vi magiska kort. edh:are kom förbi!

Plutonergy

Jag och Anderas har tänkt att spela lite Magic på tosdag 12 - 15 på Geddon, ingen av oss har möjlighet att spela senare på kvällen. Tiden är ungifärlig kan förändras, om någon vill ansluta sig till oss ring mig och kolla så vi är där eller att det ens blir av.

EDIT: Anderas har jouren så han jobbar i morgon, någon annan som vill spela lite mitt på dagen?
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

JElfving

haha, läs posten innan din billy. jag och marcus är nere vid 11. :)

Plutonergy

Citat från: "JElfving"haha, läs posten innan din billy. jag och marcus är nere vid 11. :)

LOL vi synes ;)

pannan

ok, kanske kommer då.

JElfving

Spelar gärna EDH idag. kan vara på geddon runt 17-18. anmäl intresse här.

pannan

pass nu när jag redan tagit mig hem

JElfving

eftersom jag börjar bli hyyyfsat trött på scars-draft (tecken på trötthet: jag draftar bara gimmick-lekar som inte vinner) men ändå vill spela magic så kastar jag ut en intresseförfrågan om aftonen, start 17-18.30 typ. edh!! är väl spelet antar jag, men jag kan spela constructed standard el. extended också om nån vill chocka mig.

Junior

Citat från: "JElfving"eftersom jag börjar bli hyyyfsat trött på scars-draft (tecken på trötthet: jag draftar bara gimmick-lekar som inte vinner) men ändå vill spela magic så kastar jag ut en intresseförfrågan om aftonen, start 17-18.30 typ. edh!! är väl spelet antar jag, men jag kan spela constructed standard el. extended också om nån vill chocka mig.

Kör gärna standard men EDH funkar oxå, jobbar så kan va på geddon vid 17:45
Kommer inte kunna kolla här igen så skicka gärna ett sms om det blir nått.
0737-802725

Plutonergy

Jag är där vid 18 tiden.

pannan

Tvättar idag istället.

JElfving

Citat från: "pannan"Tvättar idag istället.

phelddagrif/watchtower-leken!!