Filmsektionen 2009 - Geddon´s Eleven

Startat av Getsen, februari 03, 2009, 21.46

Föregående ämne - Nästa ämne

Usually_Insane

1. Ros
2. PA
3. Jerry
4. Ewers
5. Nisse
6. Pierre
7. Fluff
8. peter
Suffering from Knight in Shining Armor syndrome and proud of it!

"We put poisons in our water and air to weed out the weak! We detonate fission bombs in our only biosphere! We nailed our god to a stick! Don't fuck with the human race!"
- attributed to General Nikolai Nikolai at a galactic summit

Martin Larsson

Citat från: "Fluff"Ros sa att jag skulle följa med... Ros sa att filmen var bra....

Recipie for epic disaster om något :P

Gå ni och se film å drick läsk så går jag å ser band och dricker öl på Sweden Rock istället :D
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Fluff

Citat från: "Martin Larsson"
Recipie for epic disaster om något :P

Gå ni och se film å drick läsk så går jag å ser band och dricker öl på Sweden Rock istället :D

va? kommer ju bli bästa bion någonsin!!! woho!!!!
ät en makaron till!

Getsen

Citat från: "Usually_Insane"1. Ros
2. PA
3. Jerry
4. Ewers
5. Nisse
6. Pierre
7. Fluff
8. peter

Groovy!! vi är full house. postar igen när/om jag får tag på biljetter. mkoney will be changing hands på plats. Eum.. känner jag Peter? *smile, smile*
"I've made characters for games you've never heard of, and I've never played!"
"The road to hell is paved with randomly-generated content."
"Chaotic Neutral means never having to say you're sorry."

soulreaper

Ros: Fan vad duktig du är!

Fluff: Ros sa att volverine skulle vara bra så ha inga höga förväntningar
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Fluff

Citat från: "soulreaper"

haha! men du har fel inställning till det hela. är filmen dålig så kommer det ändå vara den bästa filmen någonsin. precis som att idag är den bästa dagen någonsin!
ät en makaron till!

Getsen

Citat från: "Fluff"

haha! men du har fel inställning till det hela. är filmen dålig så kommer det ändå vara den bästa filmen någonsin. precis som att idag är den bästa dagen någonsin!

Nu ska vi ta det jäkligt lugnt här ett tag... jag har inte ens sett nån Wolverine-film att göra nåt uttalande om, så det är bara lögn och falskerier alltihop. Jag var på bio en gång av misstag och såg en film som hette Origin-nånting men den hade ju INGENTING med Wolverine att göra egentligen, så det var nog en annan film. Som inte ens kunde räddas av en cool Sabretooth. Men när det kommer en Wolverine-film på riktigt så kommer jag nog att promotea den här :)

Tills dess får vi nöja oss med en ny Terminator-film, vilket nog kommer vara det bästa Amerika har gett oss sedan American Gladiators började visas på TV4 för en herrans massa år sedan. Please move along...

Getsen

jag har bokat biljetter. Det är lite halvkassa platser; rad åtta och de fyra platserna är på respektive ände så vi sitter lite delade. Om någon måste hålla handen så får ni lösa det när ni får era biljetter.

Timeline är:
20.30 ons 3/6 så träffas vi, alla får sina biljetter och köper popcorn.
Filmen börjar 21.00, och är nästan två timmar lång.

jag hämtar ut biljetterna på måndag. om någon ångrat sig pga ovanstående info så meddela mig snarast, thank you.

Happy trails och väl mött!!

För att komma i stämning; världens bästa band med världens bästa låt. nästan. http://www.youtube.com/watch?v=CzB5hFINC_k

Getsen

Addendumdidum: Biljetterna kostar 85 kr styck. Bring så jämna pengar som möjligt tack.

Vill någon slå ihjäl en timme över en öl eller nåt innan bion så sitter jag och PA till 99% chans på Bishops från 19.05 och frammåt.

Peace!

Fluff

är jämna pengar en öl på ba? :wink:
ska ut och äta med jobbet men dyker nog upp på ba vid 19-snåret då.
ät en makaron till!

Getsen

Den var ju riktigt sevärd. på riktigt. ingen ironi. alls. fo´real!! se den!! gör det.

soulreaper

Citat från: "Getsen"Den var ju riktigt sevärd. på riktigt. ingen ironi. alls. fo´real!! se den!! gör det.

Håller med herr ros till fullo! Tycker ni om terminator 1 o 2, vilket ni naturligtvis gör så se 4an

Beast

Citat från: "Getsen"Den var ju riktigt sevärd. på riktigt. ingen ironi. alls. fo´real!! se den!! gör det.

Håller med herr ros till fullo! Tycker ni om terminator 1 o 2, vilket ni naturligtvis gör så se 4an

3:an då?
War is justice,
death to all kinds of humans

soulreaper

Citat från: "Beast"

3:an då?

3:an sög dessutom vill jag minnas ett uttalande om att man skippat 3:an i själva terminator tänket när man gjorde 4:an...

cracked_open

3:an föll då det känndes som att det var en speedad version av 2:an samt att John Connor visades upp som den största mesen man kan stöta på under en livstid. Det är ingen benhård general som äter terminators till frukost och skiter magnetminor under eftermiddagarna som visas upp i den filmen inte. 1,2 och 4:an är riktigt bra och rekommenderas  :wink: .
If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking.
George S. Patton