Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Finns det intresse att köra en till draft nu (21:e) på Söndag?

Jag vill direkt säga att just nu har jag 7st Alara Reborn boosters. dvs om vi blir 8 spelare så har jag inget Alara Reborn booster åt den 8:e spelaren...
Shards of Alara och Conflux boosters har jag så det täcker 8+ spelare.

Jag skall se om ja kan lyckas komplettera under veckan, men i annat fall om vi blir 8 så kanske en spelare kan sprätta ett conflux eller shards booster som sista booster istället, alternativt om spelaren fixar ett eget reborn booster.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Hinner inte börja förrän 16.30- 17.00 nån gång isf, beroende på när jag kommer iväg från jobbet.

Brain

Det är ju två dagar efter midsommarafton så enligt svensk tradition skall man ju sova ruset av sig då...

Vet inte hur det ser ut för mig då jag skall till Götet på midsommardagen (kanske hinner landa på Card Collector/ Spel i Focus då och köpa lite boosters)
Tomas Davidsson

soulreaper

Citat från: "Brain"Det är ju två dagar efter midsommarafton så enligt svensk tradition skall man ju sova ruset av sig då...

Vet inte hur det ser ut för mig då jag skall till Götet på midsommardagen (kanske hinner landa på Card Collector/ Spel i Focus då och köpa lite boosters)

Ska man inte enligt tradition vara ännu mer bakfull på midsommardagen?
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

pannan

Nja, det ska ju inte ha vara helt borta på söndagen iaf..

Brain

Citat från: "soulreaper"Ska man inte enligt tradition vara ännu mer bakfull på midsommardagen?

Nej, då är man fortfarande full :-)
Tomas Davidsson

pannan

hrm, har inte koll på mina datum riktigt, men jag kan ju givetvis inte på söndag, då är det ju ac/dc!

nilP

Jag skulle nog kunna känna för en draft på söndagen.
Sen vet jag inte hur skoj det skulle vara på enbart två (om alla andra är borta osv) ;)

Plutonergy

Citat från: "nilP"Jag skulle nog kunna känna för en draft på söndagen.
Sen vet jag inte hur skoj det skulle vara på enbart två (om alla andra är borta osv) ;)

Jag har eventuellt en vän som kan vara med och spela, det gör oss eventuellt fler än två :)

För närvarande räknar vi inte med honom, jag skriver i forumet framöver om han kan eller inte.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

There is no IRL, there is only AFK.

Brain

Skall nog kunna medverka, det kan ju inte gå sämre än förra gången...
Tomas Davidsson

Plutonergy

Det ser just nu ut som att vi är fyra stycken, skall vi bestämma en tid innan vi går in i midsommardimman?

Plutonergy
nilP
Xyzar
Brain

Skall vi säga 12:00 som vi började förra gången?

Och skulle sångaren i AC/DC får magknip skulle vi kanske kunna ändra om tiden så pannan hinner ochså :)

Xyzar

Kommer nog tyvärr banga, måste iväg och handla tv-spel T_T. Men kan ändras. Beror på om vi får tag i en lastbil till det.
There is no IRL, there is only AFK.

Barcus

kan nog tänka mig att vara med oxås om det funkar
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

roligt

kan inte. Ska till öland
Var med och spela.