Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Det finns väl ingen Magic på öland?! :D
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Kommer vara  nere kl 12, blir inget Götet för mig idag (4 timmars sömn och sedan parta vidare börjar bli för mycket för mig...)

Skall se ifall jag kan få ihop en qubedraft-låda eller vad det nu hette....
Tomas Davidsson

Plutonergy

12:00 I'll be there
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

Jag kommer faktiskt, fick inte plats i lastbilen för att hämta vårat tv-spel. Med reservation att smita iväg när leveransen anländer i borås. Men de skulle vara och hämta den vid 15, så det borde vara lugnt
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

TV spel, lastbil??
Det är inget Nintendo DS du har på g förstår jag :)

soulreaper

Citat från: "Plutonergy"TV spel, lastbil??

Det är en hel lastbil med ds...linden din lilla tjuv vad har du nu hittat för gutt? En DDR maskin?
Igenmurade ögon, kärleken är blind, knytnäve med vigselring...

Peaceful protest doesn\'t get the job done
So I wake up for the rally grab my soy milk and my gun

Xyzar

Citat från: "soulreaper"
Citat från: "Plutonergy"TV spel, lastbil??

Det är en hel lastbil med ds...linden din lilla tjuv vad har du nu hittat för gutt? En DDR maskin?

Japp! Jag och en kompis har hittat en helt egen ^^
There is no IRL, there is only AFK.

Plutonergy

Jag kommer inte kunna drafta nu till helgen.

Istället vill jag föreslå Söndagen 5:e Juli, det ser ut som att jag kommer kunna börja 16:30 men detta kan ändras om jag får barnvakt :)

Just nu har jag inga boosters men jag skall ordna det. Jag återkommer i forumet vad jag kommer över :)

Robin

Citat från: "Plutonergy"Jag kommer inte kunna drafta nu till helgen.

Istället vill jag föreslå Söndagen 5:e Juli, det ser ut som att jag kommer kunna börja 16:30 men detta kan ändras om jag får barnvakt :)

Just nu har jag inga boosters men jag skall ordna det. Jag återkommer i forumet vad jag kommer över :)

Vart köper du boosters ifrån Billy?
Jag vann combat med 13.

Plutonergy

Citat från: "Robin"Vart köper du boosters ifrån Billy?

Jag byter tjänster mot lösa boosters/boxar.
Som läget är just nu så vinner alla på det.

Jag är ingen Kamrer men skulle Armagedon köpa in boxar och dra av momsen så antar jag det skulle det bli samma kostnad?

Brain

Skall kolla upp vad vi kan få för priser från SvM.

Fundera på att beställa in lite displayer (Blir mellan 90-95 beroende på rabatt)
Tomas Davidsson

roligt

är tillbaka från öland och har konfat klart. är det någon som planerat något spelande under veckan eller nästa helg?
Var med och spela.

pannan

Åker själv till öland imorrn, så nej :)

Plutonergy

Citat från: "roligt"är tillbaka från öland och har konfat klart. är det någon som planerat något spelande under veckan eller nästa helg?

Japps, jag har utropat en draft nu på Söndag klockan 12:00 om vi får ihop 4st spelare.
Det blir som senast.

Shards/Conflux/Reborn

Pris: 90kr

Bekava forumstråden till helgen, jag har i skrivandets stund inga Shardsboosters i min ägo, det är semestertider så det är lite krångel men jag skall till Göteborg i veckan och hade hoppats att kunna lösa det då, det skall inte vara några problem.

Brain

Jag är på!
Tomas Davidsson