Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

vi har nog inga boosters om nån inte skulle råka vara i gbg imorrn och köper på sig för alla eller nåt, som troligen inte kommer att hända. Vi har pratat om någon form av constructed/multiplayer/2mannalag lite löst. Glans är också intresserad stod det i nån tråd.

pannan

vi har nog inga boosters om nån inte skulle råka vara i gbg imorrn och köper på sig för alla eller nåt, som troligen inte kommer att hända. Vi har pratat om någon form av constructed/multiplayer/2mannalag lite löst. Glans är också intresserad stod det i nån tråd.

pannan

Jag och linden pratade om att ha med consructedlekar vid 12-tiden så får vi se vad vi hittar på

Barcus

snackade med per om att det hade varit roligt att köra en 2 mans lag draft så sen när man spelar spelar man 2 mot 2 det är dock så att de måste vara jämt antal spelare om vi skall kunna köra de och min 8 st
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Barcus

snackade med per om att det hade varit roligt att köra en 2 mans lag draft så sen när man spelar spelar man 2 mot 2 det är dock så att de måste vara jämt antal spelare om vi skall kunna köra de och min 8 st
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

pannan

Nästa söndag kanske?

Barcus

jag är på iaf

det går nog att köra på 6 st med men det är nog minsta antal
vi får kolla upp lite regler för 2 vs 2 spel med och länka någon officiell regel länk eller nått.

sen är det hur lagen skall göras om vi skal lotta det eller hur vi gör. om man anmäler sig 2 och 2 eller om vi bara slår tärning på söndagen.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Citat från: "Barcus"
vi får kolla upp lite regler för 2 vs 2 spel med och länka någon officiell regel länk eller nått.

2-headed Giant, borde finnas på Wizards
Tomas Davidsson

Plutonergy

Draft nu på söndag.

Jag har i skrivandets stund Shards of Alara & Conflux boosters, jag har inte kunnat få tag på några Alara Reborn eller M10 :(

Shards/Shards/Conflux eller någon annan kombination utav dessa.

Pris 90kr
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robin

jag är sugen på reborn faktiskt. kan inte det ordnas till på söndag? ingen som ska till gbg eller så?
Jag vann combat med 13.

Barcus

hur gör vi med formatet då en helt vanlig eller skall vi köra nått nytt lite roligare typ 2 vs 2 eller nått sånt?
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Xyzar

näääh, vanlig draft is the shit tycker jag
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Jag ska nog kunna vad det än blir, föredrar nog vanlig draft också dock. 2manna kräver ju också att man är någon bra jämn siffra med spelare. Tror att man hade x boosters i 2headed giant-draft, var 4 st, de 2 lagen öppnade en booster per lag och tittade på den, tog 2 kort (1/lek i det laget) och skickade boostern till det andra laget. Ska man köra så måste man ju vara exakt 4 eller 8 personer.

Plutonergy

Jag har inte spelat den typen som ni pratar om.
Jag är med på vad som helst bara ni lär mig hur :)

Vanlig draft är alltid ok, men jag är inte rädd för att pröva något nytt...
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

shards-shard-conflux it is.