Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

pannan

Jag kan också

Plutonergy

Barnvakt fixat, jag kan vara med på söndag typ 12:00 eller annan tid ...

Jag har tyvärr inget snygg boosteruppsättning åt oss.

Jag har :

8st Shards of Alara
16st Conflux

Så t.ex shards/conflux/conflux är vad jag kan erbjuda, om någon åker till Göteborg och köper Reborn så får vi en mer komplett draft.

Om vi skall köra två drafter så har jag en display med Shadowmoor till andra draften, jag kände att jag behövde en display och detta var det enda jag kom över så det grep jag.

Så shadowmoor/shadowmoor/shadowmoor om intresset finns.

Samma pengar för shadowmoor boosters även om de roterar ut nångång 2010.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robin

Ska till Göteborg på Lördag. Om Geddon vill köpa en display Reborn till Kiosken och kränga lösboosters därur för 30:- (liten vinst då tror jag) så skulle det kanske funka?
Jag vann combat med 13.

Barcus

är rätt säker på att geddon ej vill köpa kort att kränga

jag kan tänka mig att köpa resten av en m10 display som blir över efter en draft på söndag typ en halv dispaly eller vad det blir

vet att brain snacka om att dela på nått han med.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Plutonergy

Får vi ihop tillräckligt med spelare för en draft? jag spelar vad som helst bara jag får spela :)...
Skall på kräftskiva nu, jag kommer ner i morgon vid 12-tiden hoppas någon med nyckel är där.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

pannan

Vet inte, jag tänkte väl också dyka upp iallafall, vore lite nice om fler som tänkt dyka upp faktiskt skrev i den här tråden kanske.

Brain

Jag planerar att dyka upp
Tomas Davidsson

Plutonergy

Om vi inte blir tillräckligt för en draft kanske vi skulle förbereda någon annan aktivitet. Nån som är sugen på 100-card Singleton/Highlander (standard lorwyn->m10) ?...

Turnering??...

Om alla vill kan man tom lägga ett par kronor var i potten till vinnaren, eller satsa rare kort, kan vara prydligare att satsa kort istället för pengar.

Barcus

jag tror nog vi blir så vi kan köra en draft om inte kanske en seald
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Citat från: "Barcus"jag tror nog vi blir så vi kan köra en draft om inte kanske en seald

Sealed med udda epansioner :bounce:
Tomas Davidsson

Xyzar

Jag kommer alltid

Edit: Jag vinner alltid ^^
There is no IRL, there is only AFK.

Xyzar

Hur ser draftandet ut för helgen då? massa sugen
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Ingen aning, kan nog vara med men det får jättegärna vara ett riktigt draftformat, dvs m10 m10 m10 eller s-c-r

dagle

Eran hjälte från Göteborg kommer åter igen vara tillbaka inför helgen! Om det är någon typ av boosters som skall handlas in så säg till innan fredag klockan 12.00

Robin

Jag vann combat med 13.