Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Xyzar

Jag är på vad som helst, skulle kunna köra M10 så man får lite kort och draft skills på det. Fastän det verkar lite tråkigt =/. Annars håller jag med robin
There is no IRL, there is only AFK.

pannan

Jag tycker m10, köp 8x3 m10 eller scr om du kan lägga ut så länge, ingen aning om hur många vi bli i vanlig ordning tyvärr. Billy, om du redan har komplett av något av detta, hojta till här.

Plutonergy

Jag har boosters

shards/conflux/reborn

Jag har till två+ drafter...

Jag har även Unhinged boosters inte för jag vet hur man gör med unhinged men jag har :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Brain

Jag är på en draft på söndag.

Konventsmöte kl 16 så det är ont om tid för en till
Tomas Davidsson

dagle

Citat från: "Plutonergy"Jag har boosters

shards/conflux/reborn

Jag har till två+ drafter...

Jag har även Unhinged boosters inte för jag vet hur man gör med unhinged men jag har :)
Bra, då köper jag inget.

Robin

FUCK.

Ska flytta på Charlie-charlie och spela på söndag kom jag på. Kan nog inte vara med.
Jag vann combat med 13.

pannan

kör vi 12 eller räcker det med tanke på mötet?

Brain

12 räcker, mötet börjar inte förrän jag startar det :-)
Tomas Davidsson

Plutonergy

12:00 check ...

Citat från: "Brain"12 räcker, mötet börjar inte förrän jag startar det :-)

Då hinner du med två drafter  :lol:
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

får se om jag kommer ner har haft lite feber nu en dag med det börjar gå över idag så kanske kommer ner i morgon.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Martin Larsson

Citat från: "Barcus"får se om jag kommer ner har haft lite feber nu en dag med det börjar gå över idag så kanske kommer ner i morgon.

Hahaha Barcus har fått Piggy Flu' :lol:
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion

"Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience" ㅡ Mark Twain.

Plutonergy

Plutonergy

Draft på söndag, 13/9, om nån med nyckel är med :)
Roligt att vi har vart 8 spelare det senaste...

Shards/Conflux/Reborn

pannan

Jobbar på söndag, kan inte komma förrän ca 1630-1700 nån gång tyvärr.

Xyzar

There is no IRL, there is only AFK.