Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Vill ni drafta shards/conflux/reborn på söndag har jag boosters.
Tjejen jobbar till helgen så om jag inte har någon barnvakt så kommer jag själv inte kunna delta. Jag skulle kunna komma ner vid 12 tiden med boosters och glo lite medans dottern går lös i figurrummet :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Barcus

Jag är på om det skulle bli av iaf.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Xyzar

Kommer troligen vara upptagen, men blir jag inte det så skriver jag.
There is no IRL, there is only AFK.

Barcus

Kan vara bra om de som vill vara med postar så vi vet hur månag vi blir.

Om det inte blir någon draft kanske vi kan köra en common tunering i block.
Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Jag är nere tidigt för konventssnack, sedan vill jag drafta
Tomas Davidsson

Plutonergy

Jag har ordnat barnvakt storre delen utav söndag jag behöver gå från föreningen 18:45.

Är gärna med på två drafter om jag hinner.
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robin

Har match och måste vara från geddon vid 17.00 men kan väl spela första
Jag vann combat med 13.

Xyzar

Om jag hinner få min zendikardisplay till helgen så kan jag bjuda på en sealed/draft(men jag behåller då korten) om folk är intresserade

Robin

Spelade en första draft på MTGO idag, 8-4 queuen i ACR.

Kom 2:a. Jävla muppen som vann hade Slave of Bolas, Vengeful Rebirth och Wall of Reverence som han drog i duell 2 och 3.

Geddondrafting ftw :D
Jag vann combat med 13.

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Om jag hinner få min zendikardisplay till helgen så kan jag bjuda på en sealed/draft(men jag behåller då korten) om folk är intresserade

Jag är lätt på!

Jag har shards/conflux/reborn som backup om ingen får Zendikar till helgen.

Xyzar

har boosters här nu, så draft imorgon med zendikar för de som vill, jag håller korten, ni draftar gratis

Plutonergy

Jag draftar gärna nu på söndag, är det någon som har "nya" boosters?

Jag har shards/conflux/reborn i annat fall... jag tror jag kan ordna Zendikar framöver men inte denna helgen.

Om det inte blir draft hoppas jag någon vill spela casual eller något annat kul, jag har barnvakt till 18:45 :)

Xyzar

Jag draftar alltid

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Jag draftar alltid

Gött... Jag hoppas någon med nyckel är där imon typ 12:00

Brain

Kommer vara på plats (med 90 kr extra då jag glömt föra över  :oops:  :oops:  :oops: )
Tomas Davidsson