Magic Draft

Startat av Xyzar, mars 22, 2009, 15.20

Föregående ämne - Nästa ämne

Plutonergy

Draft nu på söndag. I skrivandets stund har jag bara boosters åt 5 spelare. Föranmälan är konfliktfritt, skulle vi bli fler än 5 föranmälda så tror jag att Marcus kan köpa med sig lite boosters eftersom han ändå är i Göteborg varje dag, however prisbilden kan då förändras något.

Zendikar/Zendikar/Zendikar
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Xyzar

There is no IRL, there is only AFK.

Robin

Tänkte lira med.
Jag vann combat med 13.

Barcus

Puss På Skinkan
Marcus Johansson

Brain

Tomas Davidsson

Plutonergy

Vi har ordnat fler boosters 8+ spelare är inga problem.
Ingen prisjustering :)
After having sneak looked at gods cards its hard to imagine that he plays dice with the world ...

Robin

Jag vann combat med 13.

Plutonergy

Draft nu på Söndag 12:00 om nån med nyckel är där.
Jag kan medverka till 18:45

Xyzar

Har fått reda på att jag får pengar snart så jag är på =D

Plutonergy

Det finns boosters om det blir draft nu på söndag 12:00.
I annat fall hoppas jag någon vill spela Casual eller Ante.
...och att någon med nyckel är där såklart :)

Xyzar

Lokalen är upptagen i helgen, så man kan inte vara där. Kommer inte kunna vara med hursomhelst.

Plutonergy

Citat från: "Xyzar"Lokalen är upptagen i helgen, så man kan inte vara där. Kommer inte kunna vara med hursomhelst.

Ajdå magicfri helg alltså :)

Plutonergy

Någon som vill spela draft/ante/casual nu på söndag 12:00... ?
Förhoppningsvis nån med nyckel...

Brain

Skall på julbordet så jag kommer inte medverka.
Tomas Davidsson

Xyzar

Tror det nog kommer bli en paus nu i december, tror många har adventfirande och allmänt familjemys. Jag kan nog vara med, men känns inte som att det ligger högst på listan =/